2019. március 7., csütörtök

Madárkás tapéta | Tapétatrend |

Sziasztok!

A napokban egy nagyon különleges csomag érkezett meg hozzám. Nem ruha, nem kiegészítő és nem is könyv, hanem tapéta. Ezúton is köszönöm a Tapétatrendnek a gyönyörű tapétát! 😊
Már hónapok óta törtem a fejem szoba átalakításon, de nem igazán tudtam eldönteni, hogy milyent is szeretnék. Modern szobát szerettem volna, amely nőies és romantikus is egyben. Kedvelem a természetet és az állatokat, így ezt a kettő stílust mindenképpen szerettem volna valamilyen formában bevinni a hálószobámba. A falszínt nagy nehezen, de sikerült kiválasztanom. A nyári málna mellett döntöttem:
Nekem nagyon tetszik, de valami még hiányzott. A hálószobámba még sosem volt tapéta, de a Tapétatrend kínálata nagyon széles és szebbnél szebb termékük van. Szerencsére színben és stílusban hozzá illő tapétát sikerült találnom, amely gyönyörű és teljesen odáig vagyok érte. A színe halvány, pasztell rózsaszín, amely igazán jól harmonizál az én nyári málna színű szobámmal. A madár minta pedig igazán különlegessé és romantikussá varázsolta a helyiséget, amelynek nagyon örülök, mert mint említettem ez volt a célom. 😊
A szállítással nagyon megvagyok elégedve, mert gyors volt és a termék tökéletes állapotban érkezett meg:
Mint a képen is látható egy téglalap alakú dobozban érkezett meg a rendelés, amely nem sokkal volt nagyobb mint maga a tapéta, ezáltal a termék nem zötykölődött a szállítás során. Úgy, hogy már maga a csomagolásért is megérdemel egy piros pontot a Tapétatrend csapata. ☺
A tapéta fóliába volt becsomagolva. A termék hossza 10 m hosszú és 53 cm szélességű. 
A tapéta felrakásához én Metylan normál tapéta ragasztót használtam, amely teljesen jól működött. 
Viszont előtte érdemes a kisebb szennyeződőseket letörölni a falról, de nekem szerencsére nem volt ilyen problémám, mert frissen volt festve a fal. 
Arra viszont oda kellett figyelnem, hogy mindenképpen száraz legyen a fal, mert csak úgy biztosított megfelelő tapadást a ragasztó. 
Akiknek hozzám hasonlóan laminált padlójuk van, azoknak érdemes egy fóliát leteríteni a padlóra, hogy nehogy rácsöpögjön a ragasztó. Ezután már csak egy vékonyabb ecset szükséges és a kívánt fal részt le kell kennünk ragasztóval. Majd ezután óvatosan felhelyezzük a tapétát. Próbáljunk minél pontosabb és precízebb munkát végezni, de ha netán elrontanánk az sem túl nagy probléma, mert a tapéta maradvány nélkül eltávolítható. 
Ha ezzel kész vagyunk, egy puha kefével érdemes elsimítani a tapétát a falon, a közepétől a széle felé haladva. 
Előfordulhat, hogy kifolyik egy kicsit a ragasztó, de ilyen esetben ne ijedjetek meg. Egy nedves szivaccsal el lehet távolítani a tapéta felületéről a ragasztót.
A száradás alatt a tapéta kerülje a fűtést és a huzatot. 
Ha ti is olyan lakberendezési ötletet kerestek, amellyel pénzt tudtok spórolni és gyorsan szeretnétek mintával, színnel megtölteni a lakásotok falait, akkor a tapéta, mint lakberendezési kiegészítőt nagyon tudom nektek ajánlani. 
Előnye: 
- a mosást rendkívül jól bírja
- a fényhatásnak jól ellenáll
- maradvány nélkül eltávolítható
- a ragasztót a tapétázandó felületre kell felhordani

Biztosan mindenki megtalálja a stílusához legközelebb állót, legyen az akár trendi, modern vagy éppen klasszikus. 
Nemcsak hálószobába lehet remek választás, hanem nappaliba, konyhába vagy éppen mosdóba is. 
Nagyon ajánlom nektek  tapétát, mert kevés pénzből megoldható, könnyű felhelyezni és emellett látványos lakberendezési elem is. 
Ha nektek is megtetszett az általam választott tapéta, azt erre a linkre kattintva rendelhetitek meg:
A Tapétatrend webáruház kínálatába találhattok tapétát, fali posztereket, bordűröket és falmatricákat is remek áron! 
Ráadásul 25.000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes a szállítás! 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱