2019. március 1., péntek

Pusheen szivárvány hátizsák 😽😽

Sziasztok!

A héten érkezett meg hozzám a rendelésem a Beststuff-tól, amelyet ezúton is nagyon szépen köszönök! 😊
Akik egy ideje követik és olvassák a blogomat, azok biztosan tudják már, hogy nagy rajongója vagyok Pusheen cicának. Legyen szó képregényről, kiegészítőkről, lakberendezési tárgyakról, ha Pusheen szerepel rajtuk azzal engem le lehet venni a lábamról. 
Hamarosan elfogok utazni egy időre, de nem szeretnék túl sok holmit vinni magammal, ezért úgy döntöttem, hogy csupán egy hátizsákban fogom magammal vinni a ruháimat és az egyéb tárgyaimat. Végül ezt a hátizsákot választottam:

Pusheen szivárvány hátizsák

Annyira cuki, hogy nem találok rá szavakat! ❤
Szerintem mondanom sem kell nektek, hogy az elsődleges ok, amiért őt választottam, az a kinézete volt. Nagyon tetszik benne, hogy vidám színe van. Igazán különleges külsőt kölcsönöz neki a szivárványos dizájn. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem már attól jobb kedvem lesz, ha csak ránézek. 
A táska mérete 33 x 23 x 12 cm, amely számomra tökéletes, mert kézipoggyászkész felvihetem magammal a repülőgépre. Valamint az utazás közben is nagy segítség lesz az számomra, hogy nem kell cipekednem a nehéz táskákat, hanem csak felkapom a hátamra a hátizsákot és kényelmesen tudok vele együtt mozogni mindenhol. Bár a táska mérete nem túl nagy, a főrekesze igen tágas és sok mindent pakolhatunk bele. Én még csak nagyjából pakoltam be az utazásra, de eddig elhelyeztem a táskában két nadrágot, három hosszú ujjú felsőt, négy pólót, egy vékonyabb kardigánt és fehérneműt. Ez azért nem kevés dolog és csupán félig van teli a táska. Még bőven elfog férni benne a pizsamám, esetleg még néhány felső és a neszeszerem is. A főrekeszen két cipzár található, amely erős varrással készült. 

A táska elején található egy kisebb cipzáros rekesz is, ahová tehetünk kisebb tárgyakat. Például iratokat, zsebkendőt, egy kis nasit, rágót, stb.
Nagyon praktikus, hiszen így könnyedén előtudjuk venni éppen azt a tárgyat, amelyre éppen szükségünk van és nem kell perceken át kutatnunk utána. 
A hátoldala is nagyon szépen ki lett dolgozva. Mint a képen is látható rávarrt csillag motívumok díszítik. A hátrésze erősítve van, amely jó tartást biztosít a hátnak is. Nekem ez fontos tényező volt, ugyanis sajnos hátfájós vagyok.
A vállpántai kipárnázottak, amelyek kényelmet biztosítanak. Valamint állítható a hosszúságuk is, ezért felnőtteknek, kamaszoknak és akár gyermekeknek is szuper választás lehet.
Összességében én nagyon megvagyok elégedve a hátizsákkal és bátran tudom ajánlani mindenkinek, akik szeretik a cukiságokat vagy esetleg utazás előtt állnak, akárcsak én. De suliba és munkába is remek választás lehet, mert mosolyt csal az arcunkra az aranyos kinézete, valamint praktikus táska is, amelyben kényelmesen elfér minden szükséges holmink.
A táskát ide kattintva tudjátok megrendelni:
😽 https://beststuff.hu/Termekek/Alkalom/Karacsonyi-ajandekok/Pusheen-hatizsak  😽
A Beststuff oldalán biztosan megtaláljátok a megfelelő ajándékot a családtagjaitoknak, a barátaitoknak, a párotoknak vagy akár saját magatoknak, hogy ha magatokat szeretnétek meglepni valami szuper tárggyal. 😊
Sőt, hogy ha 15.000 forint felett vásároltok a szállítás ingyenes!
Akár 1 nap alatt megérkezik hozzátok a rendelésetek!
Én teljesen megvagyok elégedve a termékkel és a szállítással is. Ismét nagyon gyorsan megérkezett, már másnap hozta is a futár.
Köszönöm szépen Beststuff ezt az igazán cuki táskát! ❤
Biztosan sokat fogom használni, mert imádom. 
👉 https://beststuff.hu/ 👈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱