2019. május 5., vasárnap

Visszatérés a könyvek világába

Sziasztok!

Tudom jól, hogy már jó ideje nem volt könyves bejegyzésem, amit nagyon sajnálok. 😢 Ennek az oka az volt, hogy 6 hétig nem voltam itthon és nem volt alkalmam, sem lehetőségem az olvasásra, mert csupán egy könyvet vittem magammal, amelyet ki sem sikerült olvasnom. Miután pedig haza értem kellett egy kis idő, hogy visszarázódjak a régi kerékvágásba. 
Most már ott tartok, hogy kezdem megszokni azt, hogy újra itthon vagyok és igyekszek minél többet olvasni. Jelenleg Sylvia Daytől olvasom a Büszkeség és gyönyört, amely egy történelmi romantikus regény.
A Kreatív Kontroll kiadótól pedig érkezett hozzám 5 db recenziós könyv, amelyet ezúton is nagyon szépen köszönök!
A Hogyan kerülj a sajtóba ingyenesen című regénybe már bele is kezdtem, amelyről mindenképpen szeretnék Nektek hozni egy értékelést még május első felében. A többi regényről pedig júniusban.



Köszönöm, hogy elolvastátok! Legyen szép napotok!
Heni 💚

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése