2019. május 14., kedd

Színváltós unikornis hangulatvilágítás

Sziasztok!

Alig egy hete, hogy egy hatalmas csomagom érkezett a BestStufftól, amelyet ezúton is nagyon szépen köszönök!
Már többször említettem Nektek itt a blogomon, hogy jelenleg szoba átalakítás közepén vagyok és ebben a témában már több bejegyzésem is készült, amelyekre ha kíváncsiak vagytok megtekinthetitek a Home blog posztjaimra kattintva. 
Pár hónapja minket is elért az unikornis őrület és bizony kis idő elteltével engem is magával ragadott az új divat hullám. 😊 
Az új szobámba mindenképpen szerettem volna egy igazán aranyos dolgot, amely egyben praktikus is. Így esett a választásom erre az unikornis hangulatvilágításra, amely színváltós:
A BestStuff ismét nagyon oda figyelt a szállításra, hiszen a termék egy nagy dobozban kapott helyett, amelyen a törékeny címke is szerepelt. A dobozon belül buborék fóliával volt betekerve a lámpa, így tökéletes állapotban érkezett meg hozzám:
Az unikornis hangulatvilágítás kétféle változatban vásárolható meg, egy kicsiben és egy óriásban. Én most a nagyobbat választottam és egyáltalán nem bántam meg, mert a viszonylag nagyobb szobámban remekül mutat. ☺
A pontos mérete 30 cm x 20.3 cm x 19.4 cm, szóval egyáltalán nem kicsi és túlságosan nagynak sem mondanám. Számomra a mérete az tökéletes. 
A kisebb méretű hangulatvilágítás elemmel működik, viszont a nagyobbhoz járt egy hálózati csatlakoztató is. 
Én úgy gondolom, hogy mindkét változata praktikus egyéb okokból. A kisebbet azért tudom ajánlani, mert kis helyen elfér és az elemes működése is kényelmes. A nagyobb változat viszont azért is szuper választás, mert azonkívül, hogy hangulatvilágítást biztosít a számunkra, gyönyörű dekorációként is megállja a helyét. 
Esténként imádom bekapcsolni, mert vidámmá tesz és igen látványos, hiszen hétféle színben pompázik. Kb.6 másodpercként változtatja a színét és itthon nemcsak engem varázsolt el, hanem a család többi tagját is. Az 1 éves unoka húgom is teljesen oda van érte, ezért nagyon tudom ajánlani akár baba szobába, gyermek szobába is, mert biztosan imádni fogják a gyerkőcök is. 
Összességében én nagyon megvagyok elégedve a termékkel és akik hozzám hasonlóan kedvelik az unikornisos tárgyakat, lakberendezési kiegészítőket vagy az aranyos holmikat, mindenképpen szerezzenek be egyet az unikornisos hangulatvilágításból, mert nagyon megéri! 😊

A Beststuff oldalán biztosan megtaláljátok a megfelelő ajándékot a családtagjaitoknak, a barátaitoknak, a párotoknak vagy akár saját magatoknak, hogy ha magatokat szeretnétek meglepni valami szuper tárggyal. 😊
Sőt, hogy ha 15.000 forint felett vásároltok a szállítás ingyenes!
Akár 1 nap alatt megérkezik hozzátok a rendelésetek!
Én teljesen megvagyok elégedve a termékkel és a szállítással is. Ismét nagyon gyorsan megérkezett, már másnap hozta is a futár.
Köszönöm szépen Beststuff ezt a cukiságot! ❤
👉 https://beststuff.hu/ 👈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése