2019. július 30., kedd

Duci Uni fényfüzér | Best Stuff |

Sziasztok!

Az előző bejegyzésemben említettem már nektek, hogy a néhány nappal ezelőtt érkezett csomagomban két tárgy is lapult. Ebben a bejegyzésemben pedig a második terméket szeretném nektek bemutatni, amely a Best Stufftól érkezett. ☺ Ezúton is nagyon szépen köszönöm!
~
A Minnie egeres ékszertartó tál mellé egy fényfüzért választottam, amely a Duci Uni fényfüzér nevet kapta.

Egy cuki lila színű és unikornisos mintás dobozban érkezett meg a fényfüzér. Szerintem nagyon aranyosan néz ki a csomagolása is, nekem kifejezetten tetszik!
Egy ideje nagy divat lett a fényfüzér és az én tetszésemet is elnyerték már jó ideje, de én a hagyományos gömb alakú füzér helyett valami különlegesebbet szerettem volna. A Best Stuff oldalán többféle fényfüzér is kapható, de nekem a legjobban a Duci Uni tetszett meg a legjobban, ráadásul a szintén unikornisos hangulat világításomhoz is nagyon illik.
Nemrégen átalakítottam a hálószobámat és lett egy új komódom is, amelyre szerettem volna egy fényfüzért is elhelyezni. Így amikor megérkezett a termék, rögtön el is helyeztem a komódomra, ahová eredetileg terveztem rakni.
Én imádom és hatalmas kedvencem lett! ❤ Minden este beszoktam kapcsolni, mert igazán kellemes hangulatot teremt a hálószobámban. Nem csak a komódon nézhet ki jól, hanem például az ágy felett is. De akár gyerek és baba szobába is remek választás lehet, mert úgy tapasztaltam, hogy a gyerkőcöknek is nagyon tetszik. Az egy éves unokahúgom teljesen oda volt érte, akárcsak én. Ami nagyon praktikus benne, hogy elemmel működik, így nem kell a konnektorok miatt aggódni vagy például ezért, mert túl rövid lenne a kábel. Maga a fényfüzér 160 cm hosszú és 10 db unikornis található meg rajta, amelyeknek a pontos mérete 6,5 x 4,5 x 4,5 cm.
2 db AA elemmel működik,illetve található rajta egy ki és be kapcsoló gomb is. Örülök, hogy elemmel működik, mert így sokkal kényelmesebb a használata.
Összességében nekem hatalmas kedvencem lett a fényfüzér és ha ti is olyan lakáskiegészítőt szeretnétek, amely látványos, aranyos és kellemes hangulatot teremt, mindenképpen tudom nektek ajánlani a Duci Uni fényfüzért! ❤
Itt rendelhető meg:
https://beststuff.hu/Termekek/Otthon/Dekoracio/Duci-Uni-fenyfuzer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱