2019. július 28., vasárnap

Minnie egér kéz formájú ékszertartó tál | Best Stuff |

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben szintén a Minnie egér témájú tárgyak iránti rajongásomé lesz a főszerep! 😊 
Néhány nappal ezelőtt érkezett meg hozzám egy csomag, amelyben két szuper dolog is lapult, de a mai bejegyzésemben csak az egyiket fogom nektek bemutatni, hiszen így még izgalmasabb a dolog. ;)
🌸
Az első dolog amely a csomagban lapult az egy Minnie egér kéz formájú ékszertartó tál volt. 
Amikor kibontottam a csomagot és a kezembe vettem az ékszertartó tálat nagy meglepődtem, mert nem számítottam arra, hogy a külső csomagolása is ennyire stílusos lesz. Egy matt fekete dobozban kapott helyet a tál, amelynek az oldalát fekete fehér pöttyök díszítették. Úgy gondolom, hogy a dizájnos csomagolása miatt, ha esetleg ajándékba szeretnétek adni az egyik kedves családtagotoknak vagy ismerősötöknek, az ajándék becsomagolásával már nem is kell foglalkoznotok, hiszen a Best Stuff szépen becsomagolt dobozban küldi el a számotokra a terméket.
Én saját magamnak választottam ezt az ékszertartó tálat, de valójában nemcsak az ékszerek tárolására használom. A kulcsomat és az aprópénzt is rászoktam helyezni, mert így legalább ha szükségem van bármelyikre, nem kell keresgélnem őket, hanem csak egyszerűen leveszem a tálról őket. 
Az ékszertartó kerámiából készült és a mérete 2 x 16 x 14 cm. A hálószobámban helyeztem el a komódomra, amelyen nagyon jól néz ki és ráadásul hasznos lakberendezési tárgy is egyben. De nem csak hálószobában tudom elképzelni, hanem például nappaliban és irodában is. Nappaliban nagyon klasszul nézhet ki például egy dohányzóasztalon, míg irodában hasznos tárgy lehet az íróasztalon például a kisebb dolgok rendszerezésében. 
Nagyon megszerettem az utóbbi néhány napban ezt az ékszertartó tálat és teljesen megvagyok vele elégedve minőség és praktikusság szempontjából is. Ha ti is kerestek egy minőségi és klasszul kinéző, ám árban megfizethető ékszertartót, mindenképpen látogassatok el a Best Stuff oldalára, mert most akciósan rendelhetitek meg többet között ezt a Minnie egeres ékszertartó tálat is, csupán 1990 forintért!  😊 
Megtetszett? 
Itt rendelhető meg: https://beststuff.hu/Termekek/Licenszes-termekek/Mickey-es-Minnie-eger/Minnie-eger-kez-formaju-ekszertarto-tal


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱