2019. december 15., vasárnap

Unikornis kaki párna? 😱 Igen, már ilyen is létezik!

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben egy igen mókás dolgot szeretnék nektek bemutatni. Talán még nem is hallottatok hasonlóról, de garantálom, hogy nagyon vicces és klasszul kinéző tárgyé lesz ma a főszerep. :)

Az elmúlt időszakban nagy divat lett ugye az unikornis minta, illetve a kaki emoji minta. Akkor miért ne keresztezzük a kettőt? Így született meg az unikornis kaki. 😂 (Miközben írom ezeket a sorokat, jót nevetek magamban, mert sosem hittem volna, hogy egy blogbejegyzésen belül ilyen sokszor fogom leírni a kaki szót. :D )
Én imádom a lakberendezéssel kapcsolatos holmikat és a vidám színeket is. Szívesen használok a hálószobámban is élénkebb színeket, mint például a rózsaszín. A párna szivárvány színben tündököl, amely akár gyerekeknek is remek ajándék lehet például karácsonyra. 
Amikor kibontottam a csomagot nagyon meglepődtem, mert a párna nagyobb, mint amire számítottam. A pontos mérete 30 cm, de kapható nagyobb méretben is. A nagyobb termék pontos mérete 50 cm. 
Nem csak gyerekeknek, hanem felnőtteknek is tudom ajánlani, mert a párna nagyon klasszul feltudja dobni még a legegyszerűbb helyiséget is. Én a hálószobámba helyeztem el és szürke valamint fehér színekkel kombináltam. Így vidám, humoros de egyben véleményem szerint modern lett a végeredmény. 
Ami nagyon tetszik még a párnában az az anyagminősége. Pihe-puha plüss anyagból készült, amelyre öröm ráfeküdni vagy akár ölelgetni. 
Mosolygós arc került a párna elejére, amely igazán cuki és jókedve lesz már attól az embernek, hogy csak rá néz. Illetve mivel unikornis is, természetesen az unikornis szarv sem maradhatott le róla! 💖
Ha pedig megfordítjuk a párnát, akkor egy mosolygós emojit és egy happyface feliratot láthatunk a terméken.  

Összességében én imádom ezt a párnát, mert:
  • Jó minőségű!
  • Klasszul néz ki, dizájnos!
  • Egyedi!
  • Vicces!
  • Imádnivaló!
  • Vidámságot és jókedvet kölcsönöz a helyiségbe!
Ha ti is szeretnétek egy jó minőségű és egyedi párnát, én csak ajánlani tudom nektek az Unikornis kaki párnát, amelyet itt tudtok megrendelni:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy