2019. november 30., szombat

Fekete műbőr táska | Judushop |

Sziasztok!

A mai blog bejegyzésemben ismét a divat rajongóknak, illetve azoknak szeretnék kedveskedni, akik éppen táska vásárlás előtt állnak. 
Közel egy hete érkezett meg hozzám egy csomag a Judushop webáruháztól, amelyet ezúton is nagyon szépen köszönök!
A csomagban egy fekete műbőr oldaltáska kapott helyet:
Bevallom őszintén, hogy nekem még sosem volt fekete műbőr táskám. Ezért is esett a választásom erre az oldaltáskára, hiszen egy fekete táska igazi Jolly-joker lehet. Mindenhez remekül passzol és nagyon stílus is egyben. 
A táska nem csak nagyon szuperül néz ki, hanem roppant praktikus is. Több részből áll. Elől található rajta két cipzáros rész. Egy kisebb méretű és egy közepes méretű. 
(Középső rekesz)
(Legkisebb rekesz)
Ezekbe nagyon jól elkülöníthetjük a kisebb használati tárgyainkat. Én például az első rekeszbe tettem egy kis csomag zsebkendőt, rágót és gyógyszert (ha esetleg szükség volna rá.) A középső rekesz a nagysága miatt megengedi, hogy akár nagyobb tárgyakat is tehessünk ide. Én ide tettem a jegyzet füzemet és pár darab tollat. 
A táska rendelkezik egy nagyobb főrekesszel is, amely szintén cipzáros, akárcsak az előző két rész. 
A főrekeszen belül található egy kisebb cipzáros rész, ahol például én a bérletemet tárolom. Véleményem szerint maga a táska kialakítása fantasztikus, mert annak ellenére, hogy a táska nem túl nagy, rengeteg tárgy tárolására alkalmas. A táska pontos mérete 28,5 x 10 x 25 cm. Az anyaga műbőr, amely nagyon minőségi. Érződik a tapintásán, hogy valóban egy jó minőségű termékről van szó. A táska Silviarosa márka névre hallgat, amelynek a márka logója megtalálható a táska külső dizájnján, illetve a belső bélelésen is. 
A táska vállpántja állítható, amely lehetővé teszi, hogy oldaltáskaként vagy válltáskaként is hordjuk a terméket. 
A táska eleje pedig ilyen szép, fényes műbőrből készült. Szerintem nagyon klasszul feldobja a táska egyszerű de nagyszerű stílusát! 
~
Szerintem sokunknak nagyon fontos az ár is, így jó hírrel szolgálhatok nektek ez ügyben is. Csupán 4400 forint! 😊

Nekem hatalmas kedvenc lett!
STÍLUSOS
MINŐSÉGI
PRAKTIKUS
KEDVEZŐ ÁRÚ

Ha ti is szeretnék egy stílusos táskát kedvező áron, csak ajánlani tudom nektek a Judushop webáruházat! 
Akár magatoknak, akár karácsonyra szánjátok ajándékba, remek választás lehet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy