2020. március 15., vasárnap

Elefántos Vászonkép | Buddhadekor 💙

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben a home, dekor és lakásdekoráció kedvelőinek szeretnék kedveskedni elsősorban, hiszen a napokban érkezett meg hozzám egy igazán különleges csomag, még hozzá a Buddhadekortól. Ezúton is nagyon szépen a csomagot! Most pedig térjünk a tárgyra és nézzük meg közösen, hogy mit is tartalmazott a rendelésem. 
A csomagom egy elefántos vászonképet rejtett, melyet feltekerve küldött számomra a Buddadekor webáruház. Tökéletes állapotban érkezett meg, melynek természetesen nagyon megörültem. 
Már régóta szerettem volna egy különleges és stílusban passzoló képet a hálószobámba, így nagyon örülök annak, hogy a Buddhadekor kínálatában megtaláltam a számomra tökéletes vászonképet. 
Az elefántokat mindig is kedveltem, mert tiszteletreméltó, összetartó és bölcs teremtmények. 
Az elefánt szerencsehozó állat, amely szimbólumként Buddhához és az indiai Ganesha isntenséghez kapcsolódik. 

Jellemzője:

  • Bölcsesség
  • Erő
  • Siker
  • Függetlenség
  • Termékenység
  • Jámborság
  • Higgadtság
  • Hosszú élet
  • Szerencse 🍀
Ezek a jellemzők miatt az emberek nagyon szívesen helyeznek el a lakásukban elefán motívumos szobrokat, képeket és egyéb dísztárgyakat. 
Az elefánt sokszor a buddhizmust jelképezi, és csatája a hinduizmust megtestesítő oroszlánnal az ideológiai összecsapást is szimbolizálja.
Az elefántként megjelenő Siva a világ ura, igazságot szolgáltat, megtestesíti a királyi erényeket, és megsemmisíti a gonoszt. Ganesha, Siva elefántfejű fia, az istenek írnoka és az akadályok elhárítója, így az egyik legnépszerűbb istenség Indiában. (Forrás: teaktrade)

A vászonképhez szükségem volt egy kerethez. Ezt a keretet én a falunk százasboltjában vásároltam meg 2890 forintért. 
A vászonkép mérete 50x50 cm. Én egy 40x60 cm-es keretet találtam csak a boltban, de máshol biztosan tudtok vásárolni 50x50 cm-es keretet. Pl.Ikea, Jysk, Obi, Praktiker. Ezért nekem kicsit le kellett vágnom a széleiből, de őszintén szólva nekem így is nagyon tetszik.
Kifejezetten tetszik, hogy a szobám mályvarózsa színéhez nagyon jól passzol a vászonkép stílusa és a színe is. Nagyon jól feldobta a hálószobámat és akárhányszor csak belépek a helyiségbe, mindig örömmel tölt el, amikor ránézek. Nagyon tudom ajánlani nem csak hálószobába, hanem nappaliba is. Minőségi termék és igazán különleges, eredeti a kidolgozása. 

Érdekességek?


Tudtátok, hogy a felfelé mutató ormány erőteljesebb energiákat vonz? 
Elsősorban karrier és a szerencse bevonzásához előnyös. 

A lefelé mutató ormány pedig nyugodtabb elefántot szimbolizál. Az elefánt erejét és az akadályok legyőzését szimbolizálja. 

Én nagyon megvagyok elégedve a termékkel és csak ajánlani tudom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy