2020. március 19., csütörtök

Matyodesign vászonszatyor ❤

Manapság igen közkedveltté válltak a vászontáskák, amelynek személy szerint én nagyon örülök, hiszen én már évek óta csak ezeket használom bevásárlásra és vászontáskában szoktam visszavinni például a könyvtárba a kikölcsönzött könyveimet is.

Miért válaszd a vászonszatyrot a nejlon helyett?


Elsősorban azért mert ha a vászonszatyrot válsztod azzal nem termelsz szemetet. Tartósak, ezáltal rentegeg műanyag szatyrot kivállthatsz vele. A műanyag nagyon káros a környezetre. Egy műanyag több száz év alatt bomlik le. Közben szennyezik ezek a műanyagok a földet, a vizet és elpusztítják az élővilágot.  Szerintem ez borzasztó, ezért csak ösztönözni tudlak titeket arra, hogy válasszátok a környezetbarát vászonszatyrot.
A Matyodesign egy igazán egyedi webáruház, hiszen a kínálatukban gyönyörű szép kézzel készített termékek vásárolhatóak meg. Többek között táskák, sálak, pénztárcák és vászonyszatyrok is. Az Matyodesign csomagom egy fekete, kézzel hímzett vászonszatyrot tartalmazott. Amikor kibontottam a csomagot rögtön felcsillant a szemem, hiszen a termék pontosan ugyanolyan szép és részletesen kidolgozott, mint a képeken.
Én biztosan nagyon sokat fogom használni, mert :

  • Stílusos
  • Egyedi
  • Minőségi
  • Szeretettel készült ❤ 
Nem utolsó sorban pedig szeretnék jobban odafigyelni a környzetre és kevesebb hulladékot termelni. Ha ti is hasonlóan gondolkodtok és szeretnétek egy egyedi, magyar és minőségi vászonszatyrot, csak ajánlani tudom nektek a Matyodesign termékét!
Minden egyes matyodesign terméket gondos munkával, kézzel hímeznek a tardi asszonyok. Amikor elkészül, egy eredetigazoló címkével látjuk el, amin láthatod, ki dolgozott a te ruhádon, és amelyen a fotója mellett az aláírása is szerepel.

Kézzel. Szeretettel. Neked.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy