2020. május 22., péntek

Kreativator | Egyedi ajándékot terveztem!

Sziasztok!

A mai bejegyzésben szeretnék nektek mesélni a Kreativator webáruháztól, illetve arról, hogy hogyan sikerült megtervezem egy igazán szép és különleges ajándékot.
A Kreativator webáruház azért lett számomra nagyon szimpatikus, mert a kínálatukban lehetőségünk van arra, hogy tervezhetünk ajándékba vagy akár  saját magunknak egyedi pólót, pulcsit és ajándékokat is:

  • Női póló
  • Gyerek ruházat
  • Pulcsik
  • Férfi pólók
  • Bögre
  • Táska
  • Párna
  • Lábtörlő
  • Ráadásul az ajándékokat gravíroztathassuk is! 
A Kreativator munkatársai a legkorszerűbb nyomtatási technikákat alkalmazzák, ezért kiváló minőségű termékeket tudnak kínálni számunkra, vásárlóknak.
Én egy párnát készítettem a kresztlányomnak, amelynek a tervezését nagyon élveztem és szuper könnyű volt a menete.

1.lépés: Kiválasztottam, hogy milyen terméket szeretnék megtervezni. Az én választásom a Színes Funky párnára esett. A Funky párnának az a különlegessége, hogy a négy sarka vidám színben pompázik. Nekem nagyon megtetszett ez a kis bohóssága, így őt választottam. De vannak még különböző típusú párnák is, mint például a szív alakú párna. Mivel kislánynak lesz ajándék, így a négy sarkát rózsaszínre választottam, hiszen ez illik igazán a mintához is, amelyet rá terveztem.

2.lépés: Ezután jött a tervezés legizgalmasabb része, a minta választás. Én egy híres mesét, a Cry Babies szereplőit ábrázoló képet választottam, hiszen ez a kedvenc meséje a keresztlányomnak.

A képen kívül lehet tervezni feliratot, azon belül színt és betűtípust is választhatunk az ízlésünk szerint.

3.lépés: Kosárba helyeztem a terméket és megrendeltem a párnát. :) Összvissza kb.10 percet vett igénybe a tervezés és a rendelés, így nagyon tudom nektek is ajánlani ha egy figyelmes, szép és egyedi ajándékkal szeretnétek meglepni a szeretteiteket vagy akár saját magatokat.

Maga a párna mérete 40x40 cm és levehető a huzata, amely cipzárral záródik. Mosógépben 40 fokon mosható. A párna huzat tapintása kellemesen puha. A párna belső töltése is minőségi és megbízható.

Én nagyon megvagyok elégedve a rendelésemmel, mert élőben is nagyon szép a párna. A minta színe élénk és éles, egyszerűen tökéletes! :)

Ha egyedi ajándékra fáj a fogad, bátran válaszd a Kreativator csapatát! Megbízhatóak, precízek és igazán jó fejek. :) Legyen bármilyen különleges elképzelésed ajándékok terén, ők biztosan valóra tudják váltani az álmodat. :)

Ingyenes szállítás 9900 forint felett!
Szállítás akár másnapra!
Akár 50% mennyiségi kedvezmény!
Minden termék raktáron!

További képek a párnáról: 💖

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése