2020. augusztus 24., hétfő

Kinsey Sportcipő | Manzara

Kedves Olvasóim!

A mai bejegyzésben nem egy hétköznapi cipőt szeretnék nektek bemutatni, hanem egy extravagáns és feltűnő darabot! 
Forrás: Manzara
Szeretném felfrissíteni a gardróbomat, így az ősz közeledtével, ezért a Manzara webáruház kínálata közt keresgéltem új ruhadarabok és kiegészítők után. 
Látszik a kínálaton, hogy ők is elsősorban már az őszre készülnek, hiszen több pulóver, dzseki és sportcipő is felkerült az újdonságok közé. Ám azoknak sem kell szomorkodniuk, akik esetleg jobb szeretnek a jelennek élni és kiszeretnék élvezni a meleg, napsütéses napokat, mert a Manzara webáruházban gyönyörű szép nyári ruhadarabok és fürdőruhák is a vásárlók rendelkezésére állnak, különböző stílusban, fazonban és színben! 🌞 

Milyen új ruhadarabbal vagy kiegészítővel frissítettem fel a ruhatáramat?

A választásom most egy nagyon különleges és csillogó sportcipőre esett, amely első pillantásra elvarázsolt. Őszintén szólva nem igazán szoktam hordani csillogó kiegészítőket, de a Manzara webáruházban megvásárolható Kinsey névre hallgató cipő nagyon megfogott. 
Forrás: Manzara

Kifejezetten tetszik a kialakítása, mert a sportcipőt közül a kedvenc fazonom a sneakers. Én évek óta szinte csak sneakers cipőket viselek a hétköznapokon, mert szerintem nagyon kényelmesek és nekem ez a fazon vállt be a leginkább. Kialakításának köszönhetően nagyon jól tartja a lábat és kényelmes viselését nyújt akár egész nap. Ezüst színű a cipő, amely a legtöbb ruhatárba remekül beilleszthető. Nagyon klasszul tud kinézni egy farmerrel, de akár egy szoknyához is eltudom képzelni, ha esetleg csinosabban szeretnénk aznap kinézni. Én leginkább sportos ruhákat szoktam viselni, vagyis pólót és farmert. Ősszel én felvenném hozzá a fekete bőrdzsekimet vagy egy szelesebb napon a szürke széldzsekimet, amely még színben is remekül passzol a cipő színárnyalatához.
Az, hogy közeledik az ősz, még nem jelenti azt, hogy csak sötét színeket hordhatunk ezeken a hűvösebb hónapokon. Ez a csillogó sportcipő ragyogással tudja feltölteni a borús napokat. Nekem már csak attól jobb kedvem lesz, hogy ha ránézek, ezért biztosan nagyon sokat fogom hordani. 🌠
Forrás: Manzara
A cipő oldala fehér színű, amely véleményem szerint nagyon jól passzol a csillogó ezüstös színhez. A cipőfűző szintén csillogó dizájnt kapott, amely nekem nagyon tetszik, de ha esetleg valakinek kicsit már sok lenne a csillogásból, nyugodtan kicserélheti egy egyszerűbb cipőfűzőre. Például a fehér vagy a szürke nagyon illene hozzá. De én maradok a csillogásnál! 💫
A Kinsey sportcipő többféle méretben megvásárolható: 35, 37, 38, 39, 40, 42, 43.
A pontos méret meghatározásához segítségünkre lehet a weboldalon is feltüntetett mérettáblázat:
Forrás: Manzara
Mivel viselném a Kinsey sportcipőt?
Az alábbi szettel nagyon szívesen viselném, mert egyszerre lenne vagány és csajos is. ♥️
Forrás: Pinterest

Kinek ajánlanám?
Mindenkinek aki szereti a különlegesebb cipőket, amelyek egyben stílusosan és kényelmesek is. 

A Manzara webáruházban többféle stílusú és fazonú cipőket találhattok, mint például sportcipők, szandálok, papucsok és magassarkúk. 👟👠👡
Gyors szállítás, 2-3 munkanapon belül!
Ingyenes szállítás 14.990 Ft felett!
Csere és visszavásárlási lehetőség 14 napon belül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy