2020. augusztus 23., vasárnap

Könnyen elkészíthető frizura hajgumival | Bizsuland

Sziasztok!

A mai bejegyzésben egy igazán retro és stílusos hajgumiszettet hoztam számotokra, melyet a Bizsuland.hu webáruház támogatásával tudok most bemutatni nektek, ahol stílusos, trendi és divatos ékszereket találhattok megfizethető áron. 
A hajgumik ismét divatba jöttek, amelynek személy szerint én nagyon örülök, mert mindig is imádtam a különböző stílusú és mintájú scunchiekat. Kedvelem a retro stílusirányzatot és igyekszek a hétköznapokon is becsempészni az outfitembe olyan ruhadarabokat vagy kiegészítőket, amelyek a '90-es vagy 2000-es években volt trendi. Ehhez remek választás a Bizsuland.hu oldalán megvásárolható hajgumi szett, amelyben összesen 6 db hajgumi található: fekete, fehér, szürke, barna, bézs és világos rózsaszín színben.
Kedveled a hajkiegészítőket? Ezek biztosan tetszenének: https://bizsuland.hu/bizsu-ekszerek-kiegeszitok-bokalanc-ora-hajdisz/hajdiszek
A hajgumiszettet "Felícia hajgumi" néven találhatjátok meg remek áron, csupán 990 Ft/6db. Az anyaga minőségi anyagból készült és erős gumival rendelkezik, amely jól tartja a vastagabb és vékonyabb szálú hajat is, miközben kényelmes is egyben.
Én most egy félig feltfogott hajat készítettem, amely nőies és sportos is.
Ehhez elsősorban szükségem volt fésűre. Miután gubanc mentesre fésültem a hajamat, elővettem a hajgöndörítő készülékemet, mert már egy kicsit untam az egyenes hajamat. Természetesen a hajgöndörítés előtt használtam hővédő sprayt, amely nagyon fontos, hogy ha szép és töredezett mentes hajat szeretnénk! 
A hajamat három részre osztottam és a legalsó résszel kezdtem a göndörítést. Miután kész lettem az alsó résszel, jöhetett a középső és a legfelső rész. A göndörítés után használtam egy kis hajlakkot, hogy jobban tartsanak a hullámok a hajamban. Ezután a frizurám felső részéről leválasztottam egy kisebb részt és magasan felkötöttem hajgumi segítségével. Jelen esetben a világos rózsaszínt választottam, mert ez illett az nap viselt pólóm színéhez.
♥️
♥️
Egy kicsit megerősítettem a hajgumit, hogy szorosan tartsa a feltűzött részt, majd a loknijaimat kézzel megigazítottam. Ezt a félig felfogott frizurát  nagyon tudom ajánlani a hétköznapokra, mert csinos és kényelmes is egyben. De akár randira, moziba és egy városi sétára is eltudom képzelni egy szép és nőies ruhához.
Ha ti is szeretnétek egy trendi és divatos kiegészítőt, legyen szó akár ékszerekről vagy éppen hajkiegészítőkről, mindenképpen látogassatok el a Bizsuland.hu oldalára, mert széles választékú, különféle stílusú kiegészítőket kínálnak a vásárlók számára, remek áron!
Exkluzív megjelenés
Trendi
Divatos
Stílusos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy