2020. november 25., szerda

Eric Style szörmés kézi és válltáska | Traxis.hu |

 Kedves Olvasóim!

Ahogy ígértem nektek itt is a második bejegyzésem, amelyben szintén egy nagyon szuper kiegészítőt fogok nektek bemutatni a Traxis webáruház jóvoltából. 

Mindenképpen szerettem volna a közeljövőben beszerezni egy kisebb méretű táskát, amelyben csak a legszükségesebb tárgyaimat tudom magammal vinni. Nagyon megtetszett a 2020-as új trend, a szörmés vagy inkább plüss anyagból készült kézi táska. Ezért nagyon örülök annak, hogy a Traxis webáruházban ráleltem az Eric Style névre hallgató szörmés kézi és válltáskára. 

Először a színe fogott meg igazán. Gyönyörű szép sötét lila színt kapott az egész táska, amelyhez egy ezüst színű lánc is tartozik. 

A táska pontos mérete: 23 x 15 X 8 cm. A mérete számomra tökéletes és belső elrendezése is igazán praktikusra sikeredett. A táska mágneses patentokkal könnyedén záródik. Ha a belsejébe kukkantuk bele egy nagyobb rekeszt láthatunk, illetve egy kisebb cipzáros részt. A mérete ellenére több dolog is kényelmesen belefér. Én például a pénztárcámat, az irataimat, a maszkomat, a kézfertőtlenítőmet, a mobiltelefonomat és egy kis csomag zsebkendőt tettem bele, mert számomra jelenleg ezek a legfontosabbak ha elmegyek itthonról. A kis cipzáros rekeszébe pedig fért még egy mentolos cukorka és müzli szelet is. 

Szeretnél te is egy divatos táskát? Itt biztosan találsz -> Táskák

A praktikus és helytakarékos kialakítása mellett amit még nagyon imádok a táskában az az anyaga, amely pihe-puha. Eltudom képzelni egy nőiesebb és kényelmes szetthez, például sötétkék farmer+kötött pulóver+fekete kabát+fekete csizma. Nagyon jól fedobná és egy kis színt csempészne az egyszerű és kényelmes szettbe. De akár színben harmonizáló, színesebb szettel is nagyon jól tud mutatni. 

De akár egy fekete kis ruhához is eltudom képzelni. Remekül kombinálható és viselhetjük kézi vagy akár válltáskaként is. Én a válltáska opciót részesítem előnyben, mert számomra az komfortosabb, de lehet, hogy teszek egy próbát vele kézitáskaként is. 

Ezenkívül nagyon egyedinek és divatosnak is találom, amelyet egészen biztosan sokat fogok hordani. 

Én csak ajánlani tudom nektek a Traxis.hu webáruházban megvásárolható Eric Style szörmés kézi és válltáskát, mert divatos, minőségi, kényelmes és praktikus is egyben. Ha ti is szeretnétek egy divatos táskát, mindenképpen látogassatok el a Traxis.hu webáruházba, ahol szebbnél szebb táskákat tudtok remek áron vásárolni! 

Divatos táskák


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy