2020. november 5., csütörtök

Pixwrist karkötők 💕

 Sziasztok!

Először is szép novemberi hónapot kívánok minden kedves olvasómnak! :) Nagyon gyorsan telnek az őszi hónapok és beköszöntött a hideg, esős időszak is. Én nagyon szeretem az őszt és a telet is, de szükségem szokott lenni ilyenkor pozitív energiát sugárzó ruhadarabokra, mint például színes pulcsik. Viszont most egy különleges karkötő párosra esett a választásom, amelyet ezúton is nagyon szépen köszönök a Pixwrist webáruháznak!

https://www.pixwrist.hu/

A Pixwrist karkötői azért nagyon különlegesek, mert színes mintával és inspiráló üzenetekkel vannak ellátva. Nagyon kedvelem a kreatív és egyedi kiegészítőket, ezért nagyon örülök annak, hogy gazdagabb lehettem velük, hiszen örömmel fogom őket hordani. 

Találd meg a hozzád illőt!

Én egy Free spirit és egy Happiness feliratú karkötőt választottam. Mindkét idézet nagyon közel áll hozzám. Nagyon szabad lelkű ember vagyok és általában a saját fejem után megyek. Nem szeretem a kötöttségeket, mert én minden tekintetben szabad szeretek lenni. A boldogság pedig szintén fontos a számomra. Én kis dolgoknak is nagyon tudok örülni, mint például ennek a két csodálatos karkötőnek. Véleményem szerint az apró örömök is nagyon fontosak és ha boldog vagy, akkor a tested, valamint lelked is megszépül. 💕

A karkötők nem csak a kinézetükkel ejtették rabul a szívemet, hanem a praktikus kialakításukkal is. 

Nagyon rugalmas anyagból készültek és könnyed viseletet nyújtanak akár egész napra. Pozitív üzenetet hordoznak magukkal, így ha a nap folyamán a csuklónkra pillantunk máris egy inspiráló üzenetettel színesíthetjük meg a napunkat. Ezáltal mindennap motiváltak lehetünk. 

A karkötők két oldalú design kaptak. Az egyik oldalukon az inspiráló üzenetet szerepel, a másik oldalon pedig egy színes minta. 

Viseld úgy, ahogyan neked tetszik! 


Érdemes figyelemmel kísérni a Pixwrist oldalát, hiszen a kínálatuk folyamatosan bővül. 

Érdekességek:

Víz érheti a karkötőt, hiszen nem tesz bennük semmi kárt. 

Hideg vagy langyos vízzel, puha szivaccsal vagy törlőronggyal lehet tisztítani.

Két méretben kaphatő, S-es és M-es. 

S méret: 16 cm ( 12,5-17 cm csuklóig )

M méret: 17,5 cm ( 14-18,5 cm )

Én az S méretben rendeltem meg és tökéletes lett! 


Először az inspiráló üzenetével fogott meg a Pixwrist és amióta megérkeztek hozzám a karkötők, egész nap viselem őket. Jókedvre derítenek és a legrosszabb napjaimon és motivációs erőt adnak a számomra! Köszönöm Pixwrist a sok-sok pozitív energiát! 😊

https://www.pixwrist.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy