2020. október 25., vasárnap

A nagy pénzrablás tablet tok 💰 | Best Stuff

 Kedves Olvasóim!

Ezt még nem említettem nektek, de már a kezdetek óta tableten írom számotokra a blog bejegyzéseket. Sőt, igazából minden mást is tableten szoktam intézni. Az évek alatt már két tabletem megadta sajnos magát és kb.fél éve sikerült remek áron megvásárolnom egy tíz hüvelykes tabletet. Nagyon sok helyet bejártam és interneten böngészve is csak nagyon nehezen találtam rá megfelelő tokot, amelynek irreálisan magas volt az ára. Ezért nagyon örülök annak, hogy a Best Stuff kínálatában megtaláltam a nekem leginkább megfelelő tablet tokot! 😊

Ami elsőként megtetszett benne az, hogy található rajta egy "La Casa de Papel" felirat, amely "A nagy pénzrablást" jelenti. A nagy pénzrablás egy spanyol bűnügyi sorozat. Álex Pina eredetileg csupán két részből álló minisorozatnak tervezte. 

"Nyolc rabló túszokat ejt, és bezárkóznak a Spanyol Királyi Pénzverdébe, miközben egy bűnöző lángelme a rendőrséget a tervének végrehajtására manipulálja."

Forgalmazója a híres és közkedvelt Netflix. Nagyon izgalmas sorozat, ha még nem láttátok csak ajánlani tudom nektek. 

De nem csak a dizájnja fogott meg, hanem a praktikus kialakítása is. Ahogy a képen látható, a tok első részén található egy cipzáros rész. Ide tehetünk akár egy kisebb jegyzetfüzet vagy akár töltőt is. Ha kicipzározzuk a főrészt, akkor egy igen tágas tablet tokot kapunk. A belső elrendéze is igen praktikusra sikeredett, hiszen a tabletunk védelme és tartása mellett, bal oldalon szintén tárolhatunk kisebb, hasznos dolgokat. Én például itt a fülhallgatómat tartom, mert gyakran nem találom és sajnos előfordul az is, hogy összegubancolódik. De pár hete, mióta megérkezett az új tablet tokom, a tartóban tárolom és azóta nincsenek ilyen problémáim.

Maga az anyag poliészterből készült, így könnyen tisztítható. Erős, masszív varrással készült és a cipzárjai is tökéletesen működnek. A színe élénk piros, amely teljesen átadja A nagy pénzrablás című sorozat hangulatát. A pontos mérete 22 X 28,5 X 2 cm. 10-10,5 hüvelykes tabletekkel kompatibilis. Nagyon jól védi a tabletet, így akár suliba vagy munkahelyre is nyugodtan magunkkal vihetjük az eszközünket, anélkül, hogy aggódnunk kellene attól, hogy esetleg az utunk során megsérül a tabletunk.

Én nagyon szeretem használni, mert szuperül néz ki, praktikus és rendkívül hasznos is! Ha ti is egy megbízható és minőségi tablet tokot keresték, csak ajánlani tudom nektek a Best Stuff webáruházban megvásárolható "A nagy pénztablás tablet tokot! 💰 

Megtetszett? Itt tudod megvásárolni: https://beststuff.hu/Termekek/A-nagy-penzrablas-tablet-tok

A Beststuff oldalán biztosan megtaláljátok a megfelelő ajándékot a családtagjaitoknak, a barátaitoknak, a párotoknak vagy akár saját magatoknak, hogy ha magatokat szeretnétek meglepni valami szuper tárggyal. 😊


Sőt, hogy ha 20.000 forint felett vásároltok a szállítás ingyenes!


Akár 1 nap alatt megérkezik hozzátok a rendelésetek!


Én teljesen megvagyok elégedve a termékkel és a szállítással is. Ismét nagyon gyorsan megérkezett, már másnap hozta is a futár.


👉 https://beststuff.hu/ 👈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱