2020. november 6., péntek

Üres póló | Női galléros póló

 Az Üres póló webáruház jóvoltából tesztelhettem a Női galléros pólót, amelyet ezúton is nagyon szépen köszönök!

A galléros pólókat nagyon kedvelem, mert egyszerre találhatóak meg bennük azok a stílusok, amelyeket én nagyon kedvelek: Sportos és nőies stílus. 

Az Üres Póló kínálatában összesen 21 féle színben vásárolható meg a galléros típusú póló. Nem volt egyszerű választanom a színek közül, mert szinte mindegyik nagyon tetszett, de végül a burgundi vörös mellett döntöttem.

 Azért esett erre a választásom, mert az én hajszínem fekete, a szemem barna, a bőröm pedig világos barna, amelyhez véleményem szerint nagyon jól passzol ez az őszies és kellemes hangulatú, burgundi vörös árnyalat. 

A webáruházban feltüntetett anyagösszetétel miatt bíztam abban, hogy a póló anyaga kellemes lesz, de arra nem számítottam, hogy ennyire puha és komfortos lesz. Az anyag minőségével teljes mértékben megvagyok elégedve. A mosást is remekül bírta. Én 30°-on mostam ki és a formáját, valamint a színét is tökéletesen megtartotta. 

Néhány hete érkezett meg hozzám a póló, ezért már többször viseltem őt különböző alkalmakra. Ameddig még tartott a melegebb idő, addig egy farmerrel és egy sportcipővel viseltem a hétköznapokon. Viszont mivel nagyon megkedveltem a pólót és amikor viselem nagyon jól érzem magam a bőrömben, így egy állásinterjúra is felvettem. Fekete, egyenes szárú nadrágot és fekete-fehér egyszerű kardigánt, valamint egy fekete balerina cipőt és egy fekete kis táskát párosítottam hozzá. Az interjún jól éreztem magam és kevésbé voltam ideges, köszönhetően a kényelmes outfitemnek. De mivel a hétköznapokon leginkább a sportos stílust részesítem előnyben, ezért nagyon sokszor előfordult, hogy sportos kiegészítőket viseltem a galléros pólóhoz. Pl.övtáska, sneaker, baseballsapka. 

A pólóval teljes mértékben megvagyok elégedve, mert a színét imádom és kifejezetten örülök annak, hogy karcsúsító fazon, amely szépen kiemeli és csinosabbá varázsolja a derekamat. A pólón található 2 gomb, amely nagyon praktikus, így viselhetjük visszafogottan, de ha úgy van kedvünk egy kis dekoltázst is megengedhetünk magunknak. Én az előbbit részesítem előnyben, mert számomra az sokkal kényelmesebb. Az anyaga nagyon szuper és egész nap kényelmes viselet nyújtott a számomra. Nem izzadtam benne, sőt, nagyon jól szellőzik az anyaga. Praktikus, mutatós és szinte akármilyen ruhatárba remekül beilleszthető, legyen szó akár a sportosról, lazáról vagy éppen nőies stílusról. 

Ötből 🌠🌠🌠🌠🌠  öt csillagot adok neki, mert minden elvárásomat tökéletesen kielégítette. Tervezem beszerezni ezt a fazont más színben is és csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne egy kényelmes és csinos pólót.

https://urespolo.hu/noi-galleros-polo-rovid-ujju-fruit-of-the-loom-premium-polo-lady-fit-xl-16-feher


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy