2020. december 4., péntek

Flatbox - Solvetta Snack uzsonnás táska

Kedves Olvasóim!


A mai bejegyzésben egy nagyon különleges egyedi terméket szeretnék bemutatni, a Flatbox uzsonnás táskát. 

Számomra fontos a környezetvédelem, ezért mindenképpen szeretném lecserélni az egyszer használatos tárgyaimat, mint például a szalvétát egy többször használatos és higiénikus termékre.  Ezért is választottam a Flatbox uzsonnás táskát.

https://www.flat-box.hu/


Saját véleményem a termékről:
Számomra roppant hasznos ez a termék, mert a segítségével higénikusan és praktikusan magammal tudom vinni a tízóraimat vagy éppen az ebédemet. Én általában gyümölcsöt szoktam fogyasztani tízóraira, mint például banánt, almát, körtét vagy mandarint. Ebédelni általában otthon szoktam, de előszokott fordulni, hogy ez nem kivitelezhető, ezért ilyenkor ebédet is szoktam magammal vinni. Sajnos nem szokott alkalmam lenni arra, hogy megmelegítsem az ebédemet, ezért nagyon nagy segítség nekem, hogy az uzsonnás táska melegen tartja az ebédemet. Az ebédem mellé egy kis gyümölcs is kényelmesen belefér a táskába, amelynek nagyon örülök. A termék cipzárjai remekül záródnak és könnyen ki is nyitható az uzsonnás táska. Könnyedén tisztítható, ami szuper! Én egy antibakteriális tisztító kendővel szoktam letörölni. Röviden szólva én nagyon megvagyok elégedve vele és már alig várom, hogy kirándulásokra is magammal tudjam vinni. 
~
A Flatboxnak az a különlegessége, hogy uzsonnás táskaként és étkezőhelyként is funkcionál. Ez a 2:1-ben funkció, magyar ötlet! 
Ez is bizonyítja, hogy a magyarok mennyire kreatívak és egyediek. :)
A termék 4 cipzáros, amelyek felhúzásával egy uzsonnás táskát kapunk, modern és divatos dizájnnal. Többféle színben és méretben megvásárolható, de én most egy fekete színűt választottam, amelyet lila szegély díszít. 
2 cipzár lehúzásával már is kivehetjük belőle az ételt. Ha pedig mind a négy cipzárt lehúzzuk a Flatbox egy étkező "abrosszá" alakul át. Ezáltal tiszta és kórokozómentes étkező felületen fogyaszthatjuk el az ételünket. 


Én S méretben rendeltem meg, de kapható M és L méretben is. 
A pontos méretei az alábbiak:
- A szalvéta mérete 38 x 38 cm
- Az alap mérete pedig 14 x 14 cm 
- A magassága 18 cm 

Az uzsonnás táska 7 rétegű erősen szigetelt oldalfallal rendelkezik, amely akár órákon keresztül tartja a hőt. Így melegen vagy hidegen marad az ételünk-italunk. Az anyaga neoprén, ezért is a könnyedén tisztíthatóság. 

Nagyon környezetbarát ötlet, hiszen a használatával lemondhatunk az egyéb műanyag, egyszer használatos termékekről, amelyekben az értékeinket vittük idáig.  Megfelelő kezelés mellett korlátlan számú felhasználást biztosít a tulajdonosának. 

Díjak: 
Innovációs nagydíjat nyert a Flatbox Chichago-ban az otthoni megoldások kiállításon. 

Előnyei:
- mosógépben 100%-ban mosható
- az uzsonnára táskát könnyedén át lehet alakítani abrosszá/szalvétává 
- melegen, hidegen tartva az ételek megőrzik frisseségüket és ízletesek is maradnak
- újra felhasználásával, tiszta, biztonságos, allergénmentes felületet biztosít.

Nagyon tudom ajánlani iskolába, munkahelyre, piknikre, kempingre, horgászásra, kirándulásra vagy akár strandolásra is. 

Én teljesen megvagyok elégedve a Flatbox uzsonnás táskával, mert egyedi kialakítású, modern, praktikus, dizájnos és környezetbarát is! 
Csak ajánlani tudom nektek is! 

Itt tudjátok megvásárolni: https://www.flat-box.hu/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy