2020. december 1., kedd

Sült teákat kóstoltam! (Frupka sült tea)

 A hetekben egy igazán különleges terméket kóstolhattam meg, méghozzá a Frupka sült teát! 

https://sulttea.hu/

A sült tea egy gyümölcskoncentrátum, amely friss gyümölcsökből készült. 

Az elkészítése roppant egyszerű: Egy bögrébe beleöntjük a sült teát, majd forró vizet öntünk rá, amellyel már is egy tea szerű forró italt kaphatunk. De elkészíthető jég és víz hozzáadásával is, akár szénsavasan vagy szénsavmentesen. Utóbbi remek lehet a nyári hőségben, de ezt nem volt még alkalmam kipróbálni, viszont pár hónap múlva mindenképpen szeretném majd megkósolni a sült teát hideg italként is. 

Forró teaként sokat fogyasztottam az utóbbi hetekben, többféle ízben is. 

Kedvencem a vörös áfonya és a mentás alma volt. :)

A sült teában kifejezetten tetszik, hogy nem tartalmaz:

- hozzáadott répacukrot

- tartósítószert

- mesterséges színezéket

- koffeint

- zselésítő anyagot, ízfokozókat

Nagyon egyszerű elkészíteni és igazán finom, különleges ízű ital! 

Mivel a célom az, hogy kevesebb cukrot fogyasszak, ezért számomra nagyon nagy segítség volt az, hogy a sült teák nem igényelnek további ízesítést. Én nagyon édesszájú vagyok. A teát 4 teáskanál cukorral iszom, de van, hogy öttel. Tudom, hogy mennyire egészségtelen, éppen ezért szeretnék róla leszokni. Viszont amikor a sült teát iszogattam, a kellemes és pihentető néhány perc alatt, jó volt tudni azt is, hogy nem vittem be feleslegesen még több cukrot a szervezetekbe. Az íze kellemesen édes, de egy kis savanykás íz is megtalálható benne, amelynek a kettő kombinációja nekem nagyon ízlett. Nagyon tudom ajánlani minden tea kedvelőnek és azoknak, akik szeretik az újdonságokat és a különlegesebb ízvilágú, gyümölcsös italokat. 

"A gyümölcsöket speciális eljárással, saját recept alapján dolgozzuk fel Csehországban. A rövid sütés során új karaktert vesznek fel a különféle gyümölcsök, ráadásul a sütés egyben tartósítja is őket, így tartósítószerekre már nincs is szükség.

Apropó, Csehország: ott majd’ százötven éves hagyománya van ennek az italnak; a nagymamák a lekvár mellé rendszerint sült teát (csehül „pečený čajt”) is eltesznek, ha elérkezik a gyümölcsszezon. Nyáron is fogyasztható persze, jéghideg szódával vagy fagylalttal, de mindenki a hidegre tartalékolja őket…

Mivel a Frupka csupán fruktózt tartalmaz édesítésként, így cukorbetegek is fogyaszthatják!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy