2020. december 23., szerda

Teabinge | Személyre szabott rendszeres teaválogatás 🍵

 Kedves olvasóim!

A hetekben egy nagyon izgalmas ízvilágú teát próbálhattam ki a Teabinge jóvoltából. 

https://teabinge.hu/

Számomra nagyon szimpatikus volt az első pillanatban is a Teabinge webáruház, mert igazán izgalmas és egyedi ötlettel színesítették meg a tea vásárlást. 

A webáruházukban nem a hétköznapi téma szerint történik a vásárlás, hanem első lépésként egy ízléstesztet tölthetünk ki. Ez az ízlésteszt 6 rövid kérdést tartalmaz. Ezek alapján fogja kiválasztani számunkra a Teabinge az első havi teánkat. 

A kérdéseket és nagyon érdekesnek tartottam és izgatott voltam, hogy vajon milyen fajta teát is fog ajánlani számomra a Teabinge csapata. 


A kérdések után meg is tudtam a választ. :) Az én első havi teám a Keleti alma gyümölcstea volt! 🍵🍎

Valóban eltalálta az ízlésemet, mert nagyon szeretem a gyümölcsteákat és az alma az egyik kedvenc gyümölcsöm. 

Összetétele: alma darabok, C-vitamin. 

Egy csomag 100 g teát tartalmaz. Teatojásba kell tenni kb.2 teáskanál teát majd forró vízbe (100°C) hagyni 8-12 percig. Az íze igazán kellemes, zamatos és különleges ízű. :) 

Szárított, kandírozott gyümölcsök, virágszirmok és bogyók kellemes keveréke igazán feltudja meglegíteni az ember testét és lelkét egyaránt. :) 

Ha ti is kedvelitek a különleges és finom teákat, csak ajánlani tudom a Teabinge-t! 

https://teabinge.hu/






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy