2021. május 18., kedd

Levelem érkezett | CsupaJó / Levél a távolból 📝

 Levél a távolból 

A világ felfedezésre vár 

Csatlakozz, és ismerd meg a világot az otthonod kényelméből! 

https://www.levelatavolbol.hu/

https://m.facebook.com/levelatavolbol/

https://www.csupajo.eu/level-a-tavolbol/



Kedves Olvasóim,


Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én néha túl soknak érzem a mai digitális világot. Vágyok a múlt szépségeire és különlegességére, ezért én imádok kapni és küldeni is kézzel írott leveleket. 

A Levél a távolból pedig pontosan ezt a hagyományt szeretné feleveníteni szórakoztató formában! Az a szuper benne, hogy bármely korosztályú levél imádónak tökéletes választás lehet. 

15% kedvezmény 

Kuponkód:HENI15

(5000 Ft feletti vásárlás esetén. Többször is felhasználható.)


Hogyan működik? 

1. lépés:

Elsőként válaszd ki a számodra szimpatikus csomagot. 

1 hónap: 2200 Ft 

Tartalmazza: 1 névre szóló levél, egyedi, vintage stílusú borítékban, illusztrált levél papíron. 

Extrák: 2 db világbélyeg és 1 db matrica. 

3 hónap: 6600 Ft 

3 db névre szóló levél, egyedi, vintage stílusú borítékban, illusztrált levél papíron. 

Extrák: 6 db világbélyeg és 3 db matrica. 

6 hónap: 13200 Ft 

6 db névre szóló levél, egyedi, vintage stílusú borítékban, illusztrált levél papíron. 

Extrák: 12+1 db világbélyeg és 12 db matrica. 

12 hónap: 26400 Ft 

12+1 névre szóló levél, egyedi, vintage stílusú borítékban, illusztrált levél papíron. 

Extrák: 24 db világbélyeg és 12 db matrica. 


2. lépés:

Miután kiválasztottad a neked leginkább tetsző csomagot, kattints a "Feliratkozom" gombra, majd véglegesítsd a rendelésedet. 

A feliratkozásról kapni fogsz egy sikeres előfizetés visszaigazoló emailt. 

3. lépés:

Ezután már csak várni kell néhány napot a levélre. 1-2 munkanapon belül postázásra kerül a levél. A kézbesítési idő pedig 1-3 munkanap. 

4. lépés:

Éld át az utazás élményét kedvenc karosszékedből! 💙

Ingyenes szállítás! 



A levelet két világjáró kalandortól kapjuk, névszerint Teodórától és Ferdinándtól. Havonta egy teljesen új és izgalmas helyszínnel ismerkedhetünk meg általuk. Többek között beszámolnak az adott országra jellemző érdekességekről, valamint rejtett kincsekről. 

Jelenleg a levelek csak magyar nyelven íródnak, de a jövőben angolul és franciául is meg lehet rendelni őket. 


Az én levelem Ferdinándtól érkezett és már a vintage stílusú boríték is teljesen magával ragadott. Amikor megfordítottam a levelet, hogy kibontsam, akkor láttam csupán, hogy milyen gyönyörű és különleges pecsétviasszal lett lezárva. Sok történelmi sorozatot és filmet szoktam nézni, amelyekben mindig csodálva néztem, hogy viaszos pecséttel lezárt levelet kapnak. Mindig is szerettem volna én is kapni egy olyan levelet, amely pecsétviasszal van lezárva. A levél a távolból és a CsupaJó csapatának köszönhetőnek most valóra vált ez a vágyam! :) Köszönöm szépen! 

Nem szeretném elrontani a meglepetést, ezért nem osztom meg most képet a saját levelemről, de annyit szeretnék elmondani nektek, hogy fantasztikus meglepetés volt a számomra és minden sort érdeklődve, csillogó szemekkel és izgalommal olvastam. A levél csodaszép és a helyszín is csodálatosnak tűnik. Bárcsak egyszer a saját szemeimmel láthatnám ezt a különleges tájat. 

Köszönöm szépen a levelet és az élményt a CsupaJó csapatának! Nagyon szuperek vagytok és sok sikert kívánok a továbbiakban is! 

Ha ti is szeretnétek egy maradandó meglepetést, amellyel egy fantasztikus élmény is jár, bátran próbáljátok ki a Levél a távolból előfizetését! Nem fogjátok megbánni! 💙

A Levél a távolból oldalán úgy láttam, hogy hamarosan időutazással, romantikával és űrutazással kapcsolatban is lesznek meglepetések. Nagyon izgatott vagyok iránta és kíváncsian várom! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱