2021. május 19., szerda

Divatos nyári szett | Traxis.hu 🌈

Sziasztok,
A Traxis.hu webáruház jóvoltából összeválogattam most nektek egy divatos nyári szettet:



Elsőként a felsők felé vettem az irányt a webshopban. Egy egyszerű, de nagyon mutatós fehér pólóra esett a választásom. A póló közepén található egy aranyos maci és egy háttal ülő lány. Nagyon megtetszett, hiszen remekül variálható ruhadarab. Szinte mindennel nagyon jól tud mutatni. Emellett igazán kényelmes az elasztikus anyagának köszönhetően. A minősége magas, így hosszan tartó viseletet kínál. 
Kapható: M, L és XL méretben. 
Anyaga: 100 % pamut. 


Miután a felső már meg volt, a nadrágok után kezdtem el keresgélni. Végül egy nagyon szuper és divatos farmer hatású rövidnadrág mellett döntöttem. A színe farmerkék, és egy felirat is díszíti a terméket. A dereka gumis és az anyaga elasztikus, amelynek hatására nagyon kényelmes viseletet nyújt akár egész napra. 


A szett fő része már kész is, hiszen a felső és az alsó is meg van. De pár kiegészítővel még szuperebb outfitet kaphatunk! 
Így kiégészítők után kezdtem el kutakodni a Traxis.hu oldalán. Elsőként egy igazán csajos, Borse Antonio névre hallgató kézi és válltáskát választottam, mert méretéből adódóan tökéletes lehet a nyárra. Legyen szó akár egy csajos délutántól vagy éppen városi sétáról. 


A táska mellé választottam egy színben hozzá illő pénztárcát is. Egy kisebb méretű, praktikus pénztárcát ajánlanék, mert ez kevés helyet foglal a táskában és található benne 7 db rekesz, valamint 12 db kártyának kialakított kátyatartó is. Női Patentos pénztárca néven található meg a Traxis webáruházban. 

Ezt a nyári szettet nektek készítettem inspirációként. Remélem tetszett nektek! :) Ha szeretnétek jó minőségű és remek áron lévő ruhákat, kiegészítőket vásárolni, mindenképpen látogassatok el a Traxis.hu oldalára!
 


Legyen szép napotok,
Heni 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱