2021. május 7., péntek

Nature mintás összecsukható ülő tároló 🌸

 Kedves Olvasóim!

A mai bejegyzésben egy nagyon szép ülő tárolót mutathatok be nektek a Czinege Manufaktúra jóvoltából! Nagyon szépen köszönöm nekik a lehetőséget! :)

https://czinegemanufaktura.hu/

Nature mintás összecsukható ülő tároló 🌠

Már több bejegyzésemben említettem nektek, hogy hamarosan felújítom a szobámat, amelyben a zöld szín lesz a domináns. Így természetesen az ülő tárolót is igyekeztem úgy kiválasztani, hogy az illeszkedjen majd a szobám új stílusába. Már első látásra nagyon megtetszett a tároló kinézete, hiszen fehér alapon találhatóak rajta zöld és barack színű növények. Kifejezetten tetszik ez a fajta színkombináció. 

Természetesen számomra nem csak a kinézet volt fontos, hanem a praktikusság is. Imádom a praktikus tárgyakat, és az ülő tároló több funkciót is el tud látni. Elsősorban azért nagyon hasznos, mert rengeteg mindent elnyel. A pontos mérete 60 x 36 x 36 cm. Az anyaga pedig műbőr, amely könnyedén tisztítható. 

Tárolhatunk benne:

- iratokat 

- fehérneműket 

- textíleket 

- kozmetikumokat 

- játékokat 

- újságokat 

- bizsukat 

- öveket 

- egyéb apróságokat 

Én a napokban vettem elő a tavaszi és nyári ruharabokat, így a téli ruháimat már is áthelyeztem az új tárolómba. Rengeteg hely felszabadult ez által a komódomban és a vastagabb pulcsikat, nadrágokat és kabátokat kényelmesen eltudtam helyezni olyan helyre, amely nem lesz útban és rossz idő esetén is könnyedén kitudom majd belőle venni azt a ruhadarot, amelyre éppen szükségem lesz. Bár bízom abban, hogy most egy darabig mellőzhetjük majd a melegebb ruhadarabokat. :) 

A tároló kicsire összehajtható és igazán könnyen össze is rakható. A szállítás során három darabban érkezett, amelyet pikk-pakk, kb.1 perc alatt össze is lehetett rakni. 



Összeszerakás: 

1. A tároló részét nyissuk szét. 

2. A tároló részbe helyezzük bele az alátétet.

3. Helyezzük rá a tárolóra a tetejét és már kész is a szép, praktikus ülő tárolónk. 



Nappaliba, gyerekszobába vagy hálószobába is tökéletes választás lehet. Én a hálószobámban helyeztem el. Rendkívül hasznos és nagyon mutatós darab. Én csak ajánlani tudom nektek az ülő tárolót és ha ti is szeretnétek egyet, mindenképpen látogassatok el a Czinege Manufaktúra webáruházba, mert szuper ülő tárolókat és még több szuper hasznos kiegészítőt, dekorációt találhattok a kínálatukban. 🌸



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱