2021. május 23., vasárnap

Virág mintás női póló | Traxis

 Kedves Olvasóim,

Ahogyan az előző blogbejegyzésemben említettem, ma egy nagyon szuper felsőt szeretnék nektek bemutatni. 



https://www.traxis.hu/virag-mintas-noi-polo-unisex-meret-5670

Lenge szabású 

Kényelmes viselet 

Egyedi minta 

S-3 xl-ig 

A nyári hőségben jobb szeretek lenge és laza felsőket hordani. Viszont a kényelem mellett nagyon fontos számomra, hogy csinos is legyen az adott ruhadarab. Mivel a nadrágokból általában egyszínű és sötét darabokat szoktam választani, ezért igyekszek csinosabb és nőiesebb felsőket választani az outfitemben. 

A Traxis webáruházban nagyon klassz felsők állnak a vásárlók rendelkezésére. Több darab is igazán megtetszett, de végül emellett a csinos, virág mintás női pólót választottam. 

Ez a fajta felső több színben is elérhető: 

- sárga 

- fehér 

- piros 

- sötétkék 

- fekete 

- pink 

- mályvaszínű 

Én a mályvaszínűt rendeltem meg, mert ő tetszett leginkább, de a többi szín is nagyon tetszetős volt a számomra. 

Ez a felső Unisex méretű, így kicsit izgultam, hogy számomra jó lesz-e majd a méret. Viszont ennél tökéletesebb nem is lehetett volna a számomra. L/XL méretet szoktam hordani és számomra nagyon kellemes, kényelmes és laza felső lett. Nagyon tudom ajánlani mindenkinek, aki egy szép és komfortos felsőt szeretne vásárolni. 

Nagyon tetszik a mintája is, amely nagyon egyedi, így biztosan sokat fogom hordani a nyáron. Úgy tervezem, hogy majd leggingssel fogom párosítani és egy kényelmes, csinosabb szandállal. 

Az anyaga nagyon puha és jól szellőzik. 

Hétköznapi viseletre, de akár alkalmi viseletre is nagyon tudom ajánlani. Leggingssel, nadrággal kombinálva is igazán csinos szettet kaphatunk. 

S-es mérettől egészen a 3 XL méretig tudom ajánlani. 

A következő bejegyzésemben egy csinos nadrágot fogok nektek bemutatni. Ha felkeltette a figyelmeteket, mindenképpen tartsatok velem! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱