2021. május 23., vasárnap

Alakformáló hatású capri leggings | Traxis.hu

 Kedves Olvasóim,

Itt a május vége és már csak hetek kérdése, hogy igazi nyár legyen. Így hát ideje volt beszereznem néhány új nyári ruhadarabot. A Traxis webáruházból négy darab nyári ruhadarabot választottam és most szeretném nektek bemutatni az első terméket, amely nem más, mint egy alakformáló hatású capri leggings. 



https://www.traxis.hu/alakformalo-hatasu-capri-leggings-4287

Alakformáló hatású

Elasztikus anyag

Méret nélküli

Derék:60-110cm

Hossz:70-80cm

Mivel a plus size méretű lányok táborát erősítem, így nyáron is igyekszek olyan ruhadarabokat választani, amelyek kényelmesek és nem túl rövidek. Én jobb szeretek rövid nadrágok helyett capri nadrágokat viselni. 

Ezért esett a választásom a Traxis webáruházban megvásárolható alakformáló capri leggingsre. Különösen tetszik benne, hogy sportos és az anyaga is nagyon kellemes, vékony. Remekül szellőzik, így akár egy igazi forró napon is eltudom magamon képzelni egy lenge felsővel. 

Elasztikus anyagának köszönhetően testhez simuló és jól követi a test vonalát. Az anyaga minőségi, így biztosan hosszabb távon is tudom majd hordani.

Nagyon jól formálja az alakot és az a szuper benne, hogy egy méretben kapható, így tökéletes választás lehet S, M, L, XL, 2 XL, 3 XL és 4 XL méretű hölgy számára is. 

Kétféle színben kapható, feketében és sötétkékben. Én a feketét választottam, mert az illik mindenhez. 

Izgatott voltam, hogy élőben milyen is lesz a termék, de azt kell mondanom, hogy nagyon kellemesen csalódtam benne és ugyanolyan, mint a webshopban feltüntetett képeken. 

Az ára is nagyon baráti, így akár többet is be lehet szerezni a mindennapokra. 

Én a sportosabb és lazább stílust kedvelem, így az én ruhatáramba szuperül beilleszthető termék. Választottam hozzá egy nagyon szuper felsőt is a Traxis webáruházból, amelyet a következő blog bejegyzésemben fogok nektek bemutatni. Ha érdekel titeket, mindenképpen tartsatok velem! 💙


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱