2021. június 6., vasárnap

Simon macskája párna 🐈 | Best Stuff |

 Kedves Olvasóim,

A Best Stuff jóvoltából ma egy vicces és aranyos terméket mutathatok be nektek! 💙

Simon macskája párna 

👉 Itt rendelheted meg 👈



A párnák remek lakáskiegészítők, amelyek nem csak klasszul mutatnak hálószobában vagy nappaliban, hanem kényelmét is nyújtanak. 

Én személy szerint nagyon kedvelem az aranyos és humoros témájú lakáskiegészítőket, ezért nagyon megtetszett a Simon macskája párna is. A Best Stuff kínálatában kétféle színben kapható: rózsaszínben és fehérben. Az én szobámba a fehér szín a domináns, ezért a fehéret választottam. 

Amikor megérkezett a csomag, nagyon meglepődtem, mert párna nagyobb, mint amire számítottam. A pontos mérete: 50x50 cm. A csomagban külön volt megtalálható a párnahuzat és a töltőanyag. A párnahuzaton megtalálhatóak különféle jópofa feliratok és persze Simon, a macska. A párhuzat anyaga: 30% pamut és 70% poliészter. Az alján cipzár is található, így nagyon könnyen lehet lehúzni és a tisztítása is nagyon könnyű. A belső tölteléke pedig 100% poliészter. 

Képregény formátumban volt szerencsém olvasni a Simon's Cat-et és én nagyon szerettem, ezért nagyon örülök, hogy egy Simon macskája díszpárna díszíti most az ágyamat. 

Érdekességek: 

A Simon macskája, angolul Simon's Cat  egy brit animációs sorozat, amelyet Simon Tofield készített. 

A történet egy éhes fehér macskából szól, aki különféle trükkökkel és taktikákkal próbálja rávenni a gazdáját, hogy ennivalót adjon neki. 2009-bennbejelentették, hogy a sorozatból könyv is készül. A könyv nagy hírnevet szerzett, ezért folytatások is készültek és több országban is megjelentek. 2012-ben a Walt Disney Animation Studios rövidfilmeket készített a Simon macskájából, amelyet képregény is követett.  


Aki egy jópofa és aranyos párnát szeretne, annak csak ajánlani a Simon macskája párnát! :) 

💙


A Beststuff oldalán biztosan megtaláljátok a megfelelő ajándékot a családtagjaitoknak, a barátaitoknak, a párotoknak vagy akár saját magatoknak, hogy ha magatokat szeretnétek meglepni valami szuper tárggyal. 😊

Sőt, hogy ha 20.000 forint felett vásároltok a szállítás ingyenes!

Akár 1 nap alatt megérkezik hozzátok a rendelésetek!

Én teljesen megvagyok elégedve a termékkel és a szállítással is. Ismét nagyon gyorsan megérkezett, már másnap hozta is a futár.

Köszönöm szépen a lehetőséget a Beststuff webáruháznak!

👉 https://beststuff.hu/ 👈



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy