2021. szeptember 22., szerda

Claire bőrkabát | VTrend-Divat |

 Kedves Olvasóim,


A mai blogbejegyzésemben a Claire névre hallgató bőrdzsekit szeretném nektek bemutatni a VTrend-Divat webáruház jóvoltából! 

Fogadjátok sok szeretettel a VTrend-Divat webáruház megalkotójának, Viviennek a bemutatkozását!

Köszöntelek a webshopomban!


Történetem úgy kezdődött, hogy szerettem volna valami újat az életemben. A divat nagy szerelmese vagyok, így úgy döntöttem, hogy a ruhák világában lépek. Majd hosszas keresgélés után, felfedeztem a minőségi ruhák lelőhelyét. A megálmodott webshopot, sikerült hónapok után megvalósítani. Kizárólag olyan ruhákat találtok, amit én is szívesen hordanék. 


Amit tudni kell:

Jelenleg új ruhákat és fehérneműket tudok rendelni a webshopból, a bolti ár töredékéért. Ha a Vtrend Divat webshopjára vásárolsz könnyedén feltudod frissíteni a ruhatárad. 

Rendelni a webshopról tudok. Rendelés leadása nagyon egyszerű. 

Szállítás:

  • Házhoz szállítás 

  • Foxpost automatában 

  • Kecskeméten személyes átvétel (időpontját üzenetben tudjuk megbeszélni)  


Számomra  nagyon fontos az egyediség. Ezért is a webshop szlogenje „Légy egyedi és divatos!”  


Divatos bőrkabát, mindennapi viseletre! 

👉 https://vtrend-divat.hu/Claire-borkabat 👈

A bőrdzseki igazi klasszikus ruhadarab, amely minden ruhatárban kötelező darab. Az átmeneti időszakban, ősszel és tavasszal tökéletes választás lehet, de akár egy enyhébb téli napon is szuper viseletet nyújthat. Bárkinek előnyös ruhadarab lehet, hiszen sikkes és laza kinézetet biztosít a viselőjének. 

Azt tudtátok, hogy a farmer után a bőrdzseki a világ második legnépszerűbb ruhadarabja? 

Úgy gondolom, hogy a bőrzseki egy olyan ruhadarab, amelyre érdemes beruházni, hiszen évekig ékes darabja lehet a gardróbunknak. 

Én a motoros stílusú bőrdzsekit választottam, mert számomra nagyon vagány és klassz a kinézete. A motoros bőrdzsekit Marlon Brando és a Ramones együttes tette híressé. A motoros dzseki felismerhető az átlós cipzárról, a két cipzáras zsebről és a derékon lévő övről. 

Ha a csípődet szeretnéd kiemelni, bátran válaszd a motoros stílusú bőrdzsekit! 

Az anyaga: műbőr.

A műbőr előnye, hogy kevesebb az ára, mint például a velúrbőrnek, illetve könnyen tisztítható és viselés közben nem tágul ki az anyag. 

Mivel az én stílusom sportos és laza, ezért számomra a motoros stílusú bőrdzseki tökéletes választás. Viselhetem sportosan, de akár más stílusú ruhadarabokkal is bátran hordhatom. Bár elsősorban a fazonja miatt a vékony hölgyeken áll igazán csinosan, én még is bátorkodom hordani plus size méretként, mert nagyon tetszik és egy vagány bőrdzseki önbizalmat ad a szürke hétköznapokon. 

Általában igyekszek a testalkatomhoz leginkább illő ruhadarabokat viselni, de most kivételt teszek és előtérbe helyezem azt az elvemet, hogy azt viseljek ami nekem tetszik! ♥️ 

Eltudom képzelni moziba, esti programra vagy akár a hétköznapokra is. 

Tavasszal pedig szívesen fölvenném egy nőiesebb blúzzal vagy akár egy virág mintás ruhával is. 

Az alábbi méretekben rendelhető meg a Claire bőrdzseki: 

S - 36 

M - 38

L - 40 

XL - 42 

XXL - 44 

Ha minőségi és divatos ruhadarabokat szeretnél vásárolni magadnak vagy akár ajándékba, válasz bátran a VTrend-Divat webáruházat! 

https://vtrend-divat.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy