2021. október 10., vasárnap

Kréta tábla világító csipesz fényfüzérrel ⚡

 Kedves Olvasóim,


A mai blogbejegyzésemben egy Kréta táblát szeretnék nektek bemutatni a Best Stuff jóvoltából, akiknek nagyon köszönöm ezúton is a lehetőséget! 

Nemrégiben sikerült egy kis dolgozó és tanuló sarkot kialakítanom a hálószobámban, amelyet mindenképpen szeretnék otthonasabbá varázsolni. 

👉 https://beststuff.hu/Termekek/Kretatabla-vilagito-csipesz-fenyfuzerrel👈

Régóta nézegettem már a kréta táblákat, mert nagyon tetszettek, de valami különlegessebbet szerettem volna egy sima táblánál. Ezért amikor megláttam a Best Stuff kínálatában a kréta táblát világító csipesz fényfüzérrel, akkor rögtön felcsillant a szemem, mert pont ilyent szerettem volna! 

Imádom a hasonló kreatív és praktikus kialakítású lakás dekorokat, ezért nagyon izgatott voltam a termék iránt. 

Igazán vagány dekorációnak tartom a terméket, mert egyszerre tölt be több funkciót. Hangulatos fénnyel tölti meg a szobát, emellett a csipeszek segítségével rögzíthetőek a kedvenc képeink. Krétával írhatunk rá, rajzolhatunk vagy akár idézeteket is írhatunk fel rá. 

Nagyon kreatív termék, amelyben számtalan lehetőség rejtőzik. Akár emléktáblát is készíthetünk. 

Én egy motivációs táblát szeretnék készíteni, amelyen inspiráló idézetes képek és olyan fotók kapnának helyet, amelyek emlékeztetnek a céljaimra és az álmaimra. 

Akkor sem kell aggódni, ha esetleg idővel megunnád a fotókat és a rajzokat, idézeteket a táblán, hiszen a fotók könnyedén cserélhetőek, a tábla pedig letörölhető. 

A tábla pontos mérete: 40 x 30 x 2 cm. 

A csomag tartalma: 2 db kréta, 6 db csipesz, fényfüzér és tábla. 

2 db AA elemmel működik, amelyet a szett nem tartalmaz. 

Ajándékba is nagyon szuper lehet, amely nemcsak remek lakás kiegészítő, hanem kreatív elfoglaltságot is ad a dekorálása során. Még személyesebbre teheted az ajándékot, ha a csomagba mellékeled a kedvenc közös képeidet, idézeteket és kedves üzeneteket. 

Én imádom és nagy örömmel tölt el, akárhányszor csak rá nézek. :) Hangulatos, dizájnos és kreatív. Odáig vagyok érte! 


A Beststuff oldalán biztosan megtaláljátok a megfelelő ajándékot a családtagjaitoknak, a barátaitoknak, a párotoknak vagy akár saját magatoknak, hogy ha magatokat szeretnétek meglepni valami szuper tárggyal. 😊

Sőt, hogy ha 20.000 forint felett vásároltok a szállítás ingyenes!


Akár 1 nap alatt megérkezik hozzátok a rendelésetek!


Én teljesen megvagyok elégedve a termékkel és a szállítással is. Ismét nagyon gyorsan megérkezett, már másnap hozta is a futár.


Köszönöm szépen a lehetőséget a Beststuff webáruháznak!


👉 https://beststuff.hu/ 👈 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱