2021. október 16., szombat

Dark Blue Fashion - Kámzsás-garbós pulóver díszgombokkal

 Kedves Olvasóim,

A héten érkezett hozzám egy csomag a Dark Blue Fashion webáruháztól, amelyet ezúton is köszönök szépen! 

https://darkbluefashion.hu/

A webáruházunk magyar tulajdonú, itthonról szállít és minden termék raktáron van. Elsősorban divatos és nőies ruhákat árulunk, gyors szállítással és akár utánvétes fizetési lehetőséggel is.


A Dark Blue Fashion webáruház kínálatában divatos és egyedi ruhadarabok találhatóak meg, remek áron. Én egy pulóvert választottam és azt kell mondanom, hogy nagyon kellemesen csalódtam a termékben! 

Kámzsás-garbós pulóver díszgombokkal 



Általában sportosabb típusú pulóvereket szoktam viselni, de el kellett már a gardróbomban egy csinosabb pulóver is, amely nemcsak a hétköznapokon hordható, hanem különlegesebb alkalmakra is. 

Nagyon megtetszett a pulóverben a kámzsás-garbós kialakítása. Garbót ritkán szoktam viselni, pont azért mert túl szűknek szoktam érezni a nyakamnál és kényelmetlennek tartom hosszabb idő után. Ezért a kámzsás nyakú pulóvereket már sokkal jobban kedvelem, hiszen remekül védik a nyakat a hidegtől és a széltől, ám még is szabadon hagyja a bőrt és nem feszül rá a nyakra, amely nálam fontos tényező volt. 

Ami még nagyon megfogott a pulcsiban azaz volt, hogy az ujjai díszgombokkal vannak ellátva. Igazán különlegessé teszi a ruhadarab megjelenését és fantasztikusan feldobja az egyszerű és letisztult stílusát. 

Az anyaga:

- 86% poliészter 

- 10% viszkóz 

- 4% elasztán 

A méret one size, de tudom ajánlani S mérettől egészen az XL-ig. Én felsőben általában L-XL méretet hordok és rám tökéletes lett. Nagyon izgultam, hogy jó lesz-e a méret, de szerencsére szuper lett és imádom a pulcsit. 

A terméknek nagyon puha tapintása van és kellemesen meleg. Akár rétegesen is lehet viselni, egy toppal alatta. Kicsit rövidebb a fazonja, de remekül párosítható magasabb derekú farmerrel. Egy csinos bokacsizmával és kistáskával pedig már is egy egyszerű, de annál stílusosabb szettet kaphatunk. Bármilyen alkalomra megállja a helyét és a fekete sosem megy ki a divatból. De ha jobban szeretitek az élénkebb színeket, akkor látogassatok el a Dark Blue Fashion webáruház oldalára, hiszen a Kámzsás nyakú pulóver mustár sárga színben is megvásárolható. 

Összességében én nagyon elégedett vagyok és örülök annak, hogy megismerhettem a Dark Blue Fashion webáruház termékeit, biztosan máskor is fogok majd tőlük rendelni. 

Ha megbízható, minőségi és divatos ruhadarabot szeretnél magadnak vagy akár ajándékba vásárolni, mindenképpen látogass el a Dark Blue Fashion webáruházba! 

https://darkbluefashion.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱