2021. december 29., szerda

Bio kozmetikumokat teszteltem 🌳 Phyt's 3.rész

 Créme Hydratante 24 H - 24 órás hialuronsavas hidratáló krém vízhiányos, száraz bőrre 

24 órás folyamatos hidratálást biztosít a bőrnek és korlátozza a vízveszteséget. Krémes a textúrája és könnyű felvinni. Helyreállítja a hidrolipid réteg rugalmasságát. Ilyenkor télen még inkább szárazabb az arcbőröm, ezért nagyon fontosnak tartom a megfelelő hidratálását. De mivel érzékeny is a bőröm, ezért nehéz megtaláltam azt a hidratáló krémet, amely megfelelő a számomra. A Créme Hydratante 24 H viszont nagyon szuper jó volt a száraz bőrömre, így igazán örülök, hogy kipróbálhattam. 

👉 https://www.phyts.hu/-aqua-creme-hydratante-bio-hidratalo-krem-hialuronsavval-vizhianyos-borre 👈

Fluide Hydratante 24 H - könnyű 24 órás hidratáló tej hialuronsavval 

Segít megkötni a vizet a bőr legfelső rétegében és gátolja a bőr vízveszteségét. A bőr matt és hidratált lesz. Könnyen kifénylő bőrre nagyon szuper választás lehet. Az arcbőröm orromom és az államon hajlamos a kifényesedésre, ezért ez Phyt's hidratáló teje nagyon szuper választás lehet rá. A használata után azt vettem észre, hogy kevésbé fényesedett ki a bőröm, aminek természetesen nagyon örülök. :) 

👉 https://www.phyts.hu/-aqua-fluide-hydratant-24-oras-hidratalo-krem-hialuronsavval 👈

Émulsion Apaisante - Emulzió zsírosodásra hajlamos érzékeny bőrre - hipoallergén 

Még sosem használtam emulziót, de sok jót hallottam, olvastam róluk. A Phyt's terméke illatanyag mentes, csökkenti a kellemetlen irritáló érzést és az égő bőrreakciókat. Csökkenti a kipirosodást. A bőr matt, nyugodt és hosszan kellemes érzetű lesz. Rosaceára is nagyon jó lehet. Számomra tökéletes választás volt az a termék, valóban csökkentette az égő érzést az arcomon, és a használata után nagyon szép sima, selymes és nyugodt lett a bőröm. Mindenképpen szeretnék majd ebből a termékből beszerezni egy teljes kiszerelést is, mert szeretném beiktatni a mindennapi arcápolásomba az emulziót is. 

👉 https://www.phyts.hu/emulsion-apaisante-hipoallergen-emulzio-erzekeny-borre 👈


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱