2022. február 6., vasárnap

Heves Ajándék | Ajándékok egyedi igényre szabva

 Kedves Olvasóim,

A mai blogbejegyzésemben egy nagyon izgalmas terméket szeretnék nektek bemutatni a Heves Ajándék webáruház jóvoltából. 

https://hevesajandek.hu/

A Heves Ajándék webáruház kínálatában sok szuper ajándék megtalálható, mint például: 

- Vicces bögrék és poharak 

- Kulcstartók 

- Ágyneműk és párnák 

- Táskák 

- Mindenféle vicces és hasznos ajándék 

Az én választásom most egy bögrére esett, amelyet saját magam készítettem el. A Heves Ajándék webshopban többféle bögre is megtervezhető tetszés szerint, viszont én mindenképpen egy különleges és egyedi bögrét szerettem volna, ezért végül a Glitter spark csillogó bögre mellett döntöttem. 

https://hevesajandek.hu/termek/glitter-spark-csillogo-bogre-nyomtathato

Nagyon egyszerű volt a megtervezése. Elsőként is kiválasztottam, hogy milyen színű legyen a bögre. Megrendelhető a termék arany, ezüst, magenta, rózsaszín, kék és zöld színben is. Én a rózsaszínt választottam, mert az tetszett a leginkább, de a többi színben is nagyon klasszul nézett ki a bögre. Miután a színt már kijelöltem, a kép választás maradt hátra. Egyszerűen és könnyedén felöltöttem az előzőleg már lementett képet. Viszont arra  érdemes oda figyelni, hogy a fájl mérete 5 MB, az engedélyezett fájltípusok pedig png, gif, jpg, jpeg. A képeknek pedig nagyobbnak kell lenniük, mint 100 x 100 képpont. Ezután már csak kosárba raktam a terméket és megrendeltem a legközelebbi Foxpost automatába. Gyorsan megérkezett és az átvétel is zökkenőmentesre sikeredett, ezért csak ajánlani tudom mindenkinek aki szeretne egy szuper egyedi ajándékot akár magának, vagy esetleg ajándékba. 

A bögre számomra telitalálat, mert amellett, hogy nagyon jól néz ki, a mérete is pont ideális a számomra. Az űrtartalma 300 ml és belül fehér színű. Az anyaga kerámia, amely minőségi és strapabíró is egyben. A bögre nyomtatási felülete 205 x 85 mm. Kézi mosogatás ajánlott a termékre. 

Összességében én valóban nagyon megvagyok elégedve a termékkel, mert minőségi, egyedi és pont olyan, amelyet szerettem volna. A Glitter miatt igazán különlegesre sikeredett, de ha esetleg jobban szeretitek az egyszerű bögréket, azokat is megtalálhatjátok a Heves Ajándék kínálatában. 

Rengeteg alap bögre áll a vásárlók rendelkezésére, csupán a képet kell kiválasztani és feltölteni. Ha egyeztetés szükséges, akkor minden esetben felveszik a kapcsolatot a kedves vevővel emailben. 

Nyáron pedig új tervező felület fog elérhetővé válni, amely még inkább könnyedebbé fogja tenni a rendelést! 

Hamarosan egy frissített új webdesign kerül fel, ami az első lépése a fejlesztésnek, majd nyáron ezt követi a tervező felület, ami még könnyebbé és látványosabbá teszi majd a rendelést. Érdemes követni őket, hogy időben értesüljetek a fejlődés lépéseiről, valamint időről időre nyereményjátékot is szoktak indítani.

Heves Ajándék | Ajándékok egyedi igényre szabva 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy