2022. február 3., csütörtök

Egyedi pulóver | Inci Ajándékgyár |

 Kedves Olvasóim, 

👉 https://inciajandekgyar.hu/ 👈

Lehetőségem adódott egy szuper pulóvert tervezni az Inci Ajándékgyár jóvoltából! 

Több szuper egyedi terméket is lehet online megtervezni az Inci Ajándékgyár webáruházban, mint például autós termékeket, háztartási kellékeket, fa termékeket és még szuper más ajándékot. 

Én most egy pulóvert szerettem volna megtervezni, amelyet nagyon könnyedén és hamar el is tudtam készíteni, hiszen igen könnyű volt a menete. 

Első lépésként kiválasztottam, hogy unisex felnőtt kapucnis pulóvert kívánok megtervezni. Ez az opció elérhető gyermek méretben is. 

Második lépésként jöhetett a pulcsi színének kijelölése. Többféle színben is megrendelhető a termék: fekete, szürke, piros és királykék. Mindegyik szín nagyon tetszett, de végül a szürke szín mellett döntöttem. 

A szín kiválasztása után a méret kiválasztása következett. A méret választék igen bőséges, hiszen S mérettől egészen az 5 XL méretig megrendelhető a termék. Én M méretben rendeltem meg a pulcsit a mérettáblázat segítségével és tökéletes lett a méret. 

Miután meg volt már a szín és a méret kiválasztás, így már csak a minta kiválasztása maradt hátra. Akár saját képet is tölthetünk fel vagy választhatunk a meglévő minták közül is, különféle kategóriában: állatok, autó márkák, családi, egyéb minták és életmód. Én egy nagyon aranyos mintát választottam, szív grafikával és "All you need is love" felirattal. 

Összességében nagyon megvagyok elégedve a termékkel, mert minőségi és igazán kényelmes. Az anyaga 50% pamut és 50% poliészter. Kifejezetten tetszik, hogy kapucnis és zsebe is van, amely szintén nagyon szuper. Tisztítás: 30 fokon ajánlott mosni kifordítva, illetve vasalni. Szárítógépben tilos szárítani. Csak ajánlani tudom mindenkinek az Inci Ajándékgyár webáruházat, mert minőségi és egyedi termékeket kínálnak a vásárlók részére. Bátran látogassatok el az oldalukra! 

https://inciajandekgyar.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy