2022. március 7., hétfő

Best Stuff | Tavaszi virág ültetés | 🌸

 Kedves Olvasóim,

👉 https://beststuff.hu/ 👈

Szerintem nem vagyok egyedül azzal a vágyammal, hogy már nagyon várom a tavaszt és a melegebb időt. Bár, az időjárás még kicsit hűvös, de úgy gondolom, hogy itt az ideje egy kicsit földelni és virágot ültetni. A Best Stuff kínálában szembe jött velem egy aranyos kis kaspó, pontos nevén a Pixar Wall-E csizma formájú kaspó. Véleményem szerint igazán aranyos és különleges termék, amely nagyon jól feltudja dobni a legegyszerűbb enteriőrt is. 

A csizma alakú kaspó anyaga kerámia, ami nagyon szuper hír, hiszen a kerámia strapabíró és hosszú ideig tudja díszíteni a lakásunkat. A pontos mérete 11,5 x 8,2 x 16,5 cm. 

(Kép forrása: AH magazin)

Érdekességek: Wall-E napi rutinjába bele tartozik az, hogy gyűjtöget és szerelget. Az egyik nap megment egy növényt, de mivel nincs kaspója, ezért egy használt csizmába ülteti el azt. Wall-E rajongóknak tökéletes választás lehet! 

Már nagyon vártam a kaspót, hogy elültethessem benne a virágomat. Jó ideje vízben gyökereztettem egy futó növényt. Csupán egy levél volt, amikor vízbe tettem, de ma már gyökeret eresztett és megbokrosodott. Be is szereztem az ültetéshez szükséges virágföldet. 

A végeredmény nekem nagyon tetszik, mert aranyos és különleges. Nektek hogy tetszik? Ha ti is szeretnétek egy Wall-E csizma formájú kaspót akár magatoknak vagy ajándékba, csak ajánlani tudom! :) 

👉https://beststuff.hu/Termekek/Pixar-Wall-E-csizma-formaju-kaspo 👈 

A kaspóba ültethetünk szobanövényt vagy akár fűszernövényt! 

Én a futónövény mellett döntöttem, mert gyorsan nő és könnyű gondozni. A kis Wall-E csizma formájú kaspó már is helyet kapott a polcomon és igazán cuki dekoráció lett. 


A Beststuff oldalán biztosan megtaláljátok a megfelelő ajándékot a családtagjaitoknak, a barátaitoknak, a párotoknak vagy akár saját magatoknak, hogy ha magatokat szeretnétek meglepni valami szuper tárggyal. 😊
Sőt, hogy ha 20.000 forint felett vásároltok a szállítás ingyenes!

Akár 1 nap alatt megérkezik hozzátok a rendelésetek!

Én teljesen megvagyok elégedve a termékkel és a szállítással is. Ismét nagyon gyorsan megérkezett, már másnap hozta is a futár.

Köszönöm szépen a lehetőséget a Beststuff webáruháznak!

👉 https://beststuff.hu/ 👈 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy