2022. március 12., szombat

Lidsmoda | LA ISLA DEL SOL | ✌️

 Kedves Olvasóim,


A mai blogbejegyzésemben két igazán divatos és nőies ruhadarabot szeretnék nektek bemutatni a Lidsmoda webáruház jóvoltából! 🌸 

👉 https://lidsmoda.hu/ 👈

LA ISLA DEL SOL 

"Nagyon régi álmunk vált valóra a LIDS megalapításával. Hosszú ideje tervezzük már, hogy olyan francia és olasz tervezők ruhadarabjait hozzuk el Magyarországra, amelyek között mindenki talál valami neki tetszőt.

A kollekcióink válogatása során gondos figyelmet fordítottunk arra, hogy az elengedhetetlen alapdarabok mellett olyan termékeket is válasszunk, amelyek nem mindennapiak: legyen szó egy bohókás, figyelemfelkeltő pulóverről, egy elegáns, szőrmés sálról, vagy éppen egy vagány, műbőr dzsekiről.

Számunkra nagyon fontos vásárlóink elégedettsége, így csapatunk minden tagja azon dolgozik, hogy a vásárlás folyamata és az ügyfélszolgálatunk gördülékenyen menjen.

Őszintén reméljük, hogy a tőlünk rendelt ruhák egy kis boldogságot tudnak csempészni a mindennapjaitokba.

Jó vásárlást kívánunk!

Üdvözlettel,

A LIDS csapata"

Régebben inkább a sportosabb és lazább ruhadarabokat kedveltem, de mostanában nagyon megszerettem a nőiesebb és csinosabb ruhadarabokat is. Viszont továbbra is elsődleges szempont számomra ruha vásárlásnál a kényelem és a minőség. A Lidsmoda webáruház kínálatában megtalálható ruhadarabok pedig tökéletesek ebből a szempontból, hiszen amellett, hogy divatosak, egyben minőségiek, kényelmesek és különlegesek is. 

Két ruhadarabot választottam tőlük, amelyeket már izgatottan vártam. Különösen tetszett, hogy a csomagolásra is odafigyelt a Lidsmoda csapata. A ruhadarabok külön tasakban kaptak helyet, amelyeken Lidsmoda matrica is található volt. Engem ezek a kis apróságok mindig levesznek a lábamról, hiszen valljuk be, a figyelmesség a mai világban nagy kincsnek számít. 

👉 https://lidsmoda.hu/malyva-szinu-kardigan-807 👈

Az első termék amelyet választottam az egy mályva színű kardigán volt. A kardigánokat én egy zseniális ruhadarabnak tartom, hiszen nagyon csinosak és a legegyszerűbb szettet is remekül feltudják dobni. Bármelyik évszakban viselhetőek, a közelgő tavaszra is tökéletes választás lehet. De akár egy hűvösebb nyári estén is viselhető. A színe miatt pedig ősszel is biztosan nagyon sokat fogom majd hordani. A mályva színt személy szerint én nagyon kedvelem, mert bár rózsaszínes árnyalatú, még is inkább a földszínekhez áll közelebb. 

A kardigánban nagyon megtetszett, hogy a szélén gyöngyös díszítés található. Ez a kis extra szuperül feldobja a kinézetét és különlegessé teszi. Az anyaga pedig nagyon puha és kényelmes. Gyengéd a bőrhöz és egyáltalán nem szúrós az anyaga, amelynek nagyon örülök. Az anyaga összetétele: 50 % viszkóz, 30 % poliészter és 20 % poliamid. Egy méretben kapható a termék, de én őszintén ajánlom S mérettől egészen az L-ig. 

Az ujj része raglán, így nagyon komfortos a viselete. Laza, kényelmes, nőies és nagyon csinos. Amikor felvettem én magam is nagyon csinosnak éreztem magam benne, így szívből ajánlom mindenkinek aki egy minőségi és divatos kardigánt szeretne vásárolni. 

Teljes hossza: 56 cm 

Ujjhossz: 44 cm 

Mell: 112 cm 

👉 https://lidsmoda.hu/feher-pamutpolo-himzessel-783 👈 

A második ruhadarab amelyet választottam az egy fehér pamut póló volt hímzéssel. A fehér pamut póló bármivel klasszul néz ki és érdemes őket beszerezni többféle fazonban is. Fehér bővebb fazonú pólón van már a ruhatáramban, ezért gondoltam, hogy jó választás lenne egy szűkebb fazonú fehér póló is. Azt kell mondanom, hogy ez remek választás volt, mert nagyon tetszik ez a fazon is. Általában bővebb pólókat szoktam viselni, de ez a szűkebb fazonú póló is nagyon kényelmes és csinos is egyben. Az anyaga is igazán kellemes, köszönhető ez a 100 % pamut tartalmának. Hagyja szellőzni a bőrt és gyengéd a legérzékenyebb bőrhöz is. 

A mellrészénél található egy " Journée ensoleillée" felirat, amely magyarul azt jelenti hogy "Napsütötte nap". Nagyon szeretem a pozitív üzenetet sugárzó ruhadarabokat, ezért ez a fehér hímzéses póló abszolút kedvencem lett. 😊 L-es méretben rendeltem meg a terméket és tökéletes lett. A póló kapható S , M és L méretben is. Ez egy olyan alap ruhadarab, amelyre mindenkinek szüksége van, így mindenképpen érdemes beszerezni egyet! 

Ha fontos számodra a minőség és a divat, akkor bátran válaszd a LIDS webáruházat! 

A kínálatukban megtalálhatóak: - ruhák, - felsők, -pulóverek, - kardigánok, - dzsekik, - kabátok, - szoknyák, - nadrágok, - farmerek, - fehérneműk, - sportruházatok, - kiégészítők 

A LIDS webshop csapata most ajándékkal is kedveskedik a vásárlóknak! 

Mi az ajándék? Egy olasz, eredeti bőrből készült kistáska. 

Hogy lehet a tiéd? Vásárolj minimum 20.000 forint értékben és automatikusan járni fog számodra az ajándék. 

👉 https://lidsmoda.hu/ 👈 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy