2023. január 18., szerda

Greta legging | Nincs mit felvennem |

 Kedves Olvasóim,


A mai posztomban egy igazán kényelmes ruhadarabot szeretnék bemutatni a nincsmitfelvennem.hu online webshop kínálatából. 

https://nincsmitfelvennem.hu/

https://nincsmitfelvennem.hu/Greta-leggings-fekete

Gyakran érzed azt, hogy nincs mit felvenned? Esetleg rád férne egy kis gardrób frissítés? A nincsmitfelvennem.hu webáruház célja, hogy az extra, különleges darabok mellett a jól kombinálható alap ruhadarabokat is kedvező áron kínálják a kedves vásárlók részére. 

Az utóbbi időben és is különös figyelmet fordítok arra, hogy a ruhatáramban megtalálhatóak legyenek a remekül kombinálható alap ruhadarabok. Igaz, hogy még néhány hónapot várni kell a tavaszra, de én már nagyon várom a kellemes, meleg időt.

Szeretnék kilépni a komfortzónámból és mivel nem igazán szoktam testhez álló, passzosabb ruhadarabokat hordani, kezdetként ezért egy leggingsre esett a választásom. Remekül tud mutatni egy hosszított felsővel, tunikával vagy akár egy pulcsi ruhával. 

Én főként az utóbbival tervezem viselni. Nagyon izgatott vagyok, biztosan klassz és csinos szett lesz a Greta leggings-szel párosítva. 

A Greta leggings megvásárolható fekete, szürke és sötétkék színben. Én a fekete mellett döntöttem, mert szerintem az a legkönnyebben variálható és bármivel fantasztikusan mutat. 

Klasszikus pamut leggings, amelyen nem található zseb. Karcsúsított és passzos a vonal vezetése. Csinossá varázsolja a lábakat, miközben igazán puha a tapintása és kényelmes viseletet biztosít egész nap. 

Remekül kombinálható alap ruhadarab, amely az L mérettől egészen az XXXL-ig megvásárolható. 

L méret: 

csípő szélessége: 34 cm (+12 cm nyúlik) , hossza 91 cm 

XL méret: 

csípő szélessége 35 cm (+12 cm nyúlik) , hossza 93 cm 

XXL méret: 

csípő szélessége: 37 cm (+12 cm nyúlik) , hossza 95 cm 

XXXL méret: 

csípő szélessége: 38 cm (+12 cm nyúlik) , hossza 95 cm 

Anyagösszetétel: 95 % pamut és 5 % elasztán. 

Ha fontos számodra a minőség és egy divatos kiegészítőt, ruhadarabot szeretnél vásárolni, mindenképpen látogass el a nincsmitfelvennem.hu webshop oldalára! Biztos megtalálod a hozzád leginkább illő darabokat. 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱