2023. január 16., hétfő

Star pénztárca | Nincs mit felvennem webshop |

 Kedves Olvasóim,


A mai blogbejegyzésemben egy igazán szép kiegészítőt szeretnék a figyelmetekbe ajánlani, amely a napokban érkezett meg hozzám a  nincsmitfelvennem.hu webshoptól. Ezúton is nagyon szépen köszönöm a lehetőséget!

https://nincsmitfelvennem.hu/Star-penztarca-ezust-szinben

https://nincsmitfelvennem.hu/Star-penztarca-ezust-szinben 

A jelenlegi pénztárcámat kereken négy éve, hogy használom. Nagyon szeretem a mai napig, de sajnos az idő már meglátszik rajta és jó pár helyen elkezdett megbomlani. Ezért úgy gondoltam, hogy az új év beköszöntével remek alkalom lenne egy új pénztárca beszerzéséhez. Sok helyen nézegettem, több üzletben és online shopban is. Viszont egyik sem igazán felelt meg az elképzelésemnek. 

Míg aztán egy nap szembe nem találkoztam a nincsmitfelvennem.hu webshopban megvásárolható "Star" pénztárcával. 

Elsőként a külseje fogott meg igazán, hiszen imádom a csillag mintázatú kiegészítőket.

Elsődleges szempont volt számomra maga a pénztárca kialakítása, hiszen a dizájn mellett nagyon fontos a praktikusság is. 

Ebből a szempontból is tökéletesen megfelelt a "Star" pénztárca, ezért már nagyon izgatottan vártam, hogy megérkezzen hozzám. A csomag szuper gyorsan megérkezett, 2 munkanap alatt már hozta is a futár. Tökéletes állapotban érkezett meg hozzám, köszönhető ez a prezíc csomagolásnak. 

A képen is nagyon szép volt a pénztárca, de élőben még jobban tetszik. 

Az alap színe fekete, amelyet ezüst színű csillag mintázatok díszítenek. Színben hozzá passzoló, ezüst színű cipzárt kapott a pénztárca. 

A belső kialakítása is remek, pont ilyenre vágytam. 

8 db kártyatartó rekesz található benne, amely tökéletesen megfelel a hétköznapokra. A közepén 1 db cipzáros rekesz található az aprópénz tárolására. 

Illetve található benne 3 db papírpénztartó rekesz is. 

A külső borítása fekete műbőr, amely igazán jó minőségű és könnyű tisztítani akár egy nedves papírtörlő segítségével is. 

A pontos mérete: 

- 19 cm hosszú 

- 10 cm magas 

- 2.5 cm széles (üres állapotban)

Én odáig vagyok a "Star" pénztárcáért és mindenkinek csak ajánlani tudom. Ha egy minőségi, megbízható, szép és divatos pénztárcára vágysz, bátran válaszd a nincsmitfelvennem.hu webshop kínálatàban megtalálható "Star" pénztárcát! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱