2024. március 1., péntek

Indigo póló

 Kedves Olvasóim,


A mai blogbejegyzésemben az egyedi és különleges ruhadarabok kedvelőinek szeretnék elsősorban kedveskedni. 

Két egyedi pólót mutathatok be nektek az Indigo póló jóvoltából. 

👉 indigopolo.hu 👈

Mostanában azt vettem észre, hogy a legtöbb ember ugyanúgy öltözködik, mint a másik. Ezért én előnyben részesítem az egyedien megalkotott ruhadarabokat, amelyet igazán szívesen viselek a hétköznapokon is. 

Az Indigo póló termékei nem csak szemrevalóak és esztétikusak, hanem értéket is képviselnek. Többféle termékek is megvásárolhatóak a kínálatukban: 

- póló

- pulóver 

- hátizsák

- baba ruha 

- vászontáska

- párnahuzat

- bögre 

Az első póló, amelyet választottam az a Nyúl holddal termék volt. Nagyon megtetszett a nyugodt és álmodozó hangulata. A minta tervezője Nora Dovidonyte. Többféle színben is kapható: - fehér, - homok, - sportszürke. 

Mindegyik színben nagyon tetszett, de végül a sportszürke mellett döntöttem. 

Kapható a minta férfi póló, hosszú ujjú felső, atléta és női póló, hosszú ujjú, tunika változatban, illetve bevásárló táskában, bögrében, hátizsákban, baba bodyban és párnahuzatban is. 

A második termék, amely bekerült a virtuális kosárba, az a 3 Blende mintájú póló volt. Ez egy geometriai minta, amely kissé komfortzónámon kívüli, de kiváltképpen megtetszett a színvilága és a hangulata. Több színben is elérhető, mint pl.: fehér, fekete, grafit és sportszürke. Én a klasszikus fekete mellett döntöttem, amelyet igazán jól tudok majd kombinálni a többi ruhadarabommal. A grafika tervezője Virt Emese.

Mindenképpen érdemes szétnézni az Indigo póló termékei közt, mert biztosan megtalálod a hozzád leginkább passzoló ruhadarabot és/vagy kiegészítőt. 

A pólók 100% pamut anyagból készültek. Nagyon puhák, kényelmesek, jól szellőznek és gyengédek a bőrhöz. 

Tisztítás:

- Mindig kifordítva mosd 

- 30 C°-on mosd 

- Kifordítva ajánlott vasalni

- Kézzel mosd: tornazsák és szövetszatyor 

- Ne használj folttisztítót és fehérítőt. 

Milyen mosószert használj? Folyékony, színes ruhákhoz valót használj lehetőleg. Ne legyen szemcsés. 

Érdekességek:

Az Indigo Póló és Textilnyomtató Műhely 2012 novemberében látott napvilágot. 

A csapat tagjai: Roland, Emese, Paczi és Vera. 

Céljuk, hogy jól érezzék magukat attól, hogy amit csinálnak, az jó, és aminek ők maguk is örülnének. 

Készítenek pólót, párnahuzatot, bögrét és még sok minden mást méterárura, többféle színváltozatban, illetve hozott mintát is kinyomtatnak. Hosszútávú terveik között szerepel, hogy ha sikerül annyira feltölteni a grafikatárukat, csak saját illetve meghívott grafikusaik mintájával szeretnének dolgozni. A pólókat, amelyekre a nyomtatások kerülnek külföldi forrású nagykerekből választják. A későbbiekben szeretnék saját maguk varratni a termékeket. Az új pólókon kívül használt ruhákra is nyomtatnak, mert így extra darabokkal is találkozhatnak. Az árakat próbálják alacsonyan tartani, hogy a kevésbé gazdag réteg számára is elérhetőek legyenek a termékük. 

Mindkét termékből XL méretet választottam a mérettáblázat segítségével. A méretek tökéletesek lettek, ezért mindenképpen érdemes lecsekkolni a mérettáblázatot vásárláskor. 

Összességében én nagyon megvagyok elégedve a termékekkel, mert azt kaptam amire vágytam. Egyedi, kényelmes és minőségi pólók! Csak ajánlani tudom az Indigo póló webáruház oldalát minden kedves olvasómnak! ❤️



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱