2017. június 16., péntek

Jennifer A. Nielsen: A hamis herceg

  

Író: Jennifer A. Nielsen
Cím: A Hatalom trilógia 1.  A hamis herceg
Könyv megjelenése: 2014
Könyv terjedelme: 344 oldal

Hány sütit érdemel?
🍪🍪🍪🍪🍪

Fülszöveg:
 Egy merész terv borzalmas útra és az árulás szélére sodor egy árva fiút.
Carthya királysága a polgárháború szélén áll. Hogy egyesítse a széthúzó népet, Conner, egy nemesember a királyi udvarból, ravasz tervet eszel ki: kitanít egy árva fiút, hogyan adja ki magát a király rég elveszett fiának, és bábhercegként trónra ülteti.
Négy árva verseng a szerepért, köztük a makacs Sage is. Sage tudja, hogy Conner szándékai nem éppen nemesek, de mivel saját élete is cérnaszálon függ, nem tehet sokat – el kell érnie, hogy Conner őt válassza, vagy nem kerül ki élve a kalandból.
Ahogy Sage az omladozó árvaházból Conner bámulatos birtokára kerül, egyre több hazugságra és árulásra derül fény, míg végül az igazság is kiderül, ami Conner minden tervénél veszélyesebbnek bizonyulhat.
Hihetetlen kaland tele veszéllyel, izgalommal és hazugsággal, az utolsó oldalig fogva tartja az olvasót.

Itt tudod megrendelni:
http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-a-nielsen-a-hatalom-trilogia-1-a-hamis-herceg-6681

























































Nekem valami véletlen folytán mindig sikerül a könyvtárban kincsekre bukkannom. Erre a regényre is véletlenül leltem rá. Elsőként a borítója tetszett meg igazán, aztán a fülszövege is megfogott, így haza is vittem. Már aznap bele is kezdtem az olvasásába, és nagyon gyorsan végeztem vele. Szinte faltam a betűket, annyira magával ragadott az egész történet. Sage-t én imádtam. A szívemnek nagyon kedves szereplő lett, a maga agyafúrt és huncut személyiségével. Nagyon sokszor sikerült meglepnie. Saját magával is elhiteti mind azt a sok hazugságot, így az olvasónak nagyon résen kell lennie, hogy észre vegye azt a néhány elszólását, ami a  régi életével kapcsolatos. 
A történet röviden arról szól, hogy Sage megszökik az árvaházból, majd találkozik egy férfival, aki elrabolja, hogy herceget faragjon belőle. A királyság trónörököse, Jaron herceg eltűnt évekkel ezelőtt, és mivel most, hogy a királyság többi tagja elhunyt, ő örökli a trónt. Így Conner (a férfi aki elrabolta Sage-t) terve az, hogy herceget faragjon Sage-ből, és a másik két fiúból, akiket még elfogott. Aki a legjobban teljesít hármójuk közül az lesz herceg.
~
Én nagyon szeretem a Hatalom trilógia mindhárom részét, de az első mindig is nagy kedvencem lesz.
Kortalan regény, kisgyermekektől kezdve idős emberekig, szerintem mindenki tetszését elnyeri. 
Igaz színfolt a maga történetével és humorával. Ajánlom mindenkinek aki szeretne egy középkorban játszódó, izgalmakkal és különleges karakterekkel rendelkező könyvet olvasni. :)

Borító: 5/5
Fülszöveg: 5/5
Történet: 5/5
Kedvenc szereplőm: Sage 

Kedvenc idézetem:
"A legfontosabb lecke kifejezés nem jelentett mást, mint fájdalmat, amiért senki sem kér bocsánatot."

Henrietta



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱