2017. június 28., szerda

Lisa de Jong: Amikor esik. . .

Lisa de Jong: Amikor esik


 Író: Lisa de Jong 
Cím: Amikor esik. . . 
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft. 
Könyv megjelenése: 2015 
Könyv terjedelme: 368 oldal

Hány sütit érdemel?
🍪🍪🍪🍪

Fülszöveg:

Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem.

És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el.

Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam.

Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe.

Megsebeztek.

Megmentettek.

És reményre leltem.

Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat…

Újra.
Nagyon meglepődtem ennek a könyvnek az olvasásakor. Egészen másra számítottam. 
Nem olvastam el a fülszövegét, ezért úgy voltam vele, hogy biztosan egy gimis, romantikus történet lesz, ahol majd az esőben fognak csókolózni a főszereplők.
Nos, ez volt eddigi életem legidiótább gondolata.
A regény indítása is már komoly és durva volt. Ami a legszomorúbb az, hogy ez a valóságban is nagyon sokszor előfordul. Sajnos nagyon sok durva és erőszakos férfi van ezen a földön, akik nem tisztelik a nőket még akkor sem, amikor józan az illető. Hát még akkor ha részeg, gondolhatjátok mennyire gondol a másik személy lelki és testi épségére. Gyűlölöm az olyan férfiakat, akik a nőket csupán egy tárgynak tekintik, és kéjükre, kedvükre bánnak velük. 
Hogyan is indult a regény? 
Úgy, hogy a főszereplő lányt, Kate-t megerőszakolja a suli "legjobb pasija".
Olvastam már olyan könyvet, amelyben nemi erőszak volt..többször is, ennek ellenére ismét sikerült a padlóra küldenie ennek a témának. Csupán ha belegondolok, hogy ez talán velem is megtörténhet rosszul leszek. 
Mindig is bizalmatlan és elővigyázatos voltam, ezért haragszok Kate-re. Látja, hogy részeg a pasi, de azért elmegy vele tök egyedül a szobájába?? Miért kell ennyire naivnak lennie valakinek?
Kedves lányok és hölgyek! Soha de soha ne menjetek el egyedül egy idegen pasi szobájára, sőt sehova se menjetek velük. Lehet, hogy csak szimplán kedves a férfi és tetszetek is neki, de annak is meg van az esélye, hogy csupán a testeket akarja, és ha kell erőszakos módon, de megszerezni amit akar. 
Nem is tudom, hogy tudott ezzel az egésszel Kate megbirkózni egyedül. Évekig senki se tudott erről a dologról.
Sajnáltam őt..nagyon, de nagyon. Hiszen a kedves csajsziból egy depressziós lány lett, ami már a testén is kezdett meglátszani. Lefogyott szomorúságában, nagyon vékony lett. De azt nem tudok felfogni, hogy édesanyja ezt, hogy nem tette szóvá? Persze sokat dolgozik, de nem látja, hogy a lánya már két éve csak szenved?
De annak örültem, hogy ilyen jó barátja van neki, mint Beau. Azt viszont nagyon sajnáltam, amikor szerelmet vallott Kate-nek, de az nem mondott rá semmit sem..
Kate-nek Beau a mindene, a támasza..míg meg nem ismerkedik Asherrel.
Őszintén megmondom én nem tudtam volna dönteni a két srác közül. A barátság épp oly fontos, mint a szerelem. Én egyiket sem veszíteném el szívesen.

Ajánlom-e nektek?
Elsőként is érettebb olvasók számára ajánlanám, akik lelkileg erősebbek. A lelki erőre ennél a könyvnél nagyon nagy szükségetek lesz, ugyanis személy szerint én szomorúbb könyvet eddig még nem olvastam.  

Borító: 5/4 
Fülszöveg: 5/4
Történet: Hajj..5/5
Kedvenc szereplőm: Asher, Beau



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱