2018. május 12., szombat

Betegségek Book Tag

Sziasztok Kedves Olvasóim!

Nagyon megtetszett Zsófi és Blanka videójában szereplő "Betegségek" nevű book tag, ezért bátorkodtam én is kitölteni. :)

1. Diabétesz - Egy könyv, ami már túlontúl édes
Amanda Quick: Bukott angyal
Bár szeretem a romantikus műfajt, nekem ő már szószerint túl "édes" volt. Hiányzott belőle az izgalom.

2. Bárányhimlő - Egy könyv, amit soha nem fogsz újraolvasni
Abbi Glines: Ha az enyém lennél
Egyszer is elég volt ám elolvasni! Szörnyű volt. :(

3. Influenza - Egy könyv, ami terjed, mint egy vírus
Colleen Hoover & Tarryn Fisher: Soha de soha
Mindenhol ezt a sorozatot látom. Molyon is sok követőm olvassa. Én eddig csak az első részt olvastam, de az nagyon tetszett.

4. Ciklus - Egy könyv, amit sokszor olvasol újra
Darren Shan: Rémségek cirkusza
Nagy kedvencem gyerekkorom óta! :)

5. Insomnia - Egy könyv, ami egész éjjel fenntartott
Böszörményi Gyula: Nász és téboly
Egész karácsony este őt olvastam. :)

6. Asztma - Egy könyv, amitől elakadt a lélegzeted
Beth Flynn: Kilenc perc
Nem is egyszer akadt el a lélegzetem. Nagyon durva könyv, de épp ennyire is szerettem olvasni.

7. Amnézia - Egy könyv, amire már alig emlékszel
Stephen King: Cujo
Kb.10 évvel ezelőtt olvastam és sajnos már alig emlékszek rá. Valamikor majd újra kellene olvasnom.

8. Alultápláltság - Egy "gondolat-sovány" könyv
Erin Watt: Papír hercegnő
Mást nem is választhattam volna. Ennek a könyvnek semmi mondanivalója nem volt. 

9. Utazási betegségek - Egy könyv, ami utazásra vitt
Igazából ide bármelyik Ambrózy kötetet írhatnám, de akkor legyen a Leányrablás Budapesten, Böszörményi Gyulától.

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok! 
Az én kihívottaim: 
-Eszter_Lina24
-Dora_Elizabeth
-Masni3
-Calledonia_Valley
-Zsuzsanna_Botond
Ha esetleg van kedvetek töltsétek ki ti is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hurrá, itt az ősz! 🍂 LOLMARKT