2018. május 12., szombat

Könyvtárban jártam |Április|

Sziasztok Kedves Olvasóim!

Tegnap délután könyvtárban jártam. Gondoltam megosztom veletek, hogy miket is sikerült kikölcsönöznöm, így április vége felé. 

Az első utam először az ifjúsági regényekhez vezetett, ugyanis az IMHO olvasókör kihívásához szerettem volna kikölcsönözni Kerstin Gier: Az álmok második könyve című regényét, amely a Silber trilógia 2.része. Mivel a harmadik része is ott volt a polcon, őt is haza hoztam. A mi könyvtárunkban nagyon sokan szeretik ezt a trilógiát, így szerencsésnek mondhatom magamat, hogy kitudtam kölcsönözni egyben a két részt. 
Ha valaki esetleg nem ismerné az IMHO olvasókört, nagyon tudom ajánlani neki, mert jó a közösség és a kihívások lehetővé teszik, illetve elősegítik azt, hogy olyan könyvet is kezünkbe vegyünk, amelyet esetleg még évekig halasztanánk, vagy ami mégrosszabb esetleg el sem olvasnánk soha. A mostani IMHO kihívás lényege, hogy a Molyon lévő felkapott/leghíresebb regények közül három havonta kiválasszunk egyet és olvassuk el. Ez a kihívás egészen év végéig fog tartani. 
Izgulok, hogy fog e tetszeni Az álmok második könyve. Az első részével volt némi, kisebb bajom, de összeségében nem volt rossz és kíváncsi vagyok a folytatására.
Ezen a linken részletesebben olvashattok az IMHO kihívásáról: 
_ _ _
Miután a kezembe fogtam a két választott könyvemet, elindultam a krimik felé, mert ebben a hónapban még nem sikerült krimit olvasnom. Egy Agatha Christie könyvet választottam. Eddig egy A.C.könyvben sem csalódtam, így biztos vagyok benne, hogy a Nyaraló gyilkosok című regényében sem fogok.
Majd ezután megláttam az úndonságok közül Nyáry Krisztián: Így szerettek ők 2. részét és nem volt szívem ott hagyni őt. Szintén nagyon várom, hogy olvashassam.
Rögtön mellette volt az Oravecz Nóra könyv, amelyet a kedves könyvtárosunk, Erzsike ajánlott még a múlt hónapban. Így ő is jött velem haza.
Kezemben volt már 5 könyv, de úgy gondoltam, hogy egyet még kikölcsönzök. Sétáltam a sorok között és végül megálltam a horror könyveknél. Hogy miért azt még magam sem tudom. Nézegettem a Stephen King könyveket és kiválasztottam tőle két regényt. A Coloradoi kölyköt és a Joylandet. Nem ez az első King regényem. Régen olvastam már tőle a Cujo-t és a Christine-t. Az igazat megvallva már nem nagyon emlékszek rájuk, ezért úgy is mondhatjuk, hogy újból ismerkedek King munkásságával. Nézegettem tőle a Tortúra című regényt is, de most inkább a Joyland mellett döntöttem. Viszont ha a két kikölcsönzött könyv tetszeni fog tőle, legközelebb a Tortúrát is haza fogom hozni.
_ _ _
Összesen: 7 kikölcsönzött könyv.
Egyik sem túl hosszú regény, így hamar elfogom tudni őket olvasni. 
Ennyi lett volna a mostani bejegyzésem. Köszönöm, hogy elolvastátok! 
Kellemes hétvégét és szép napot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LOLMARKT/ Egyedi pólókat terveztem