2018. május 13., vasárnap

Én és a Könyvfesztivál |2018|

A Könyvfesztivál a könyvmolyok legvártabb ünnepe, így én is nagyon szerettem volna ejutni idén, de sajnos nem sikerült egyéb okok miatt.
Viszont nagy álmom volt az, hogy legyen saját Ambrózy bárós könyvjelzőm, ezért molyon kértem segítséget ez ügyben. Többen is írtak nekem, hogy megpróbálnak nekem szerezni könyvjelzőt. Ezúttal is koiszönöm nektek lányok! Nagyon aranyosak vagytok! ❤
Judyt volt olyan kedves és elküldte nekem postán! Ráadásul nem is egyet, hanem ötöt! Plusszban kaptam finom teákat és egy Rontásűzők dedikált könyvjelzőt is! Csodás napom volt! ^^ Köszönöm szépen mégegyszer Judit!


Ugye milyen szépek! 
Imádom őket! :)
Bár nem jutottam el a Könyvfesztiválra, még is sikerült megszereznem azt, amelyet a legjobban szerettem volna. 
Remélem, hogy jövőre már tudok menni én is, mert nagyon szeretnék előben találkozni Gyula bával, Beninával, Spirit Bliss-el és még sok más remek íróval. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hurrá, itt az ősz! 🍂 LOLMARKT