2018. május 13., vasárnap

Új szerzeményeim |Csere könyvek|

Két nagyon kedves lánnyal cseréltem könyvet és ma érkeztek meg a csomagok. :)


A Felszáll a köd című könyv már évek óta szerepel a kívánságlistámon, ezért nagyon örülök, hogy sikerült végre megszereznem. Sok jót hallottam és olvastam erről a regényről, ezért bizakodva állok hozzá, hogy majd nekem is tetszeni fog. A fülszövege alapján nagyon érdekesnek tűnik a története és alig várom, hogy olvashassam. Köszönöm Kitti a cserét!
_ _ _ 
A vihar után a Heartland 2.része, ezért vele még várnom kell egy kicsit míg beszerzem az első részét is. Mivel szeretem a lovakat és a családi történeteket, szerintem ő is elnyeri majd a tetszésemet.
Heni volt olyan kedves, hogy még egy kukcstartóval és csokikkal is meglepett. Köszönöm Heni!
_ _ _ 
Remélem, hogy mindenki kedvét leli az új könyve olvasásában és persze azt is, hogy fogunk még máskor is cserélni egymással könyvet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hurrá, itt az ősz! 🍂 LOLMARKT