2018. július 3., kedd

Avon rendelésem 😊

Sziasztok!
Ma futott be az Avon rendelésem. Gondoltam, megmutatom nektek, hogy miket is rendeltem. :)

Avon Nutra Effects selymesen hidratáló testápoló Chia magokkal

Bár most van egy nagyon jó testápolóm, amelyet szeretek használni, ennek ellenére szerettem volna egy univerzális krémet, amelyet az egész testen lehet használni. Egy ideje szemezgettem már az Avon Nutra Effect termékcsaládjával. Mivel most nagyon kedvező áron lehetett hozzá jutni a Velvet Soft krémhez, megrendeltem. Ki is próbáltam. Hamar felszívódott és az arcomon sem hagyott zsíros, ragacsos érzést. Sőt, puhábbnak érzem tőle az arcomat. Nem pirosodott ki, ami nagyon jó jel. Remélem, hogy a továbbiakban is hasonló pozítív érzéseim lesznek a krémmel kapcsolatban. Az illata nagyon kellemes és frissítő.
A termék bársonyos hidratálást ígér. Száraz és nagyon száraz bőrre ajánlott. 200 ml kiszerelésűt választottam, így biztosan sokáig elég lesz. Használható arcra, kézre és tesre is. :) Ráadásul 48 órás hidratáltságot biztosít. 

Avon Planet Spa Oriental Radiance tisztító arcradír

Ezt az arcradírt már használtam pár évvel ezelőtt és nagyon kedveltem. Egy héten csak egyszer szoktam használni arcradírt, mert úgy gondolom, hogy annyi pont elegendő. Az illata semleges. Jól tisztít, de fontos, hogy utána megfelelően hidratáljuk a bőrt, mert ellenkező esetben kiszáradhat. Ma már kipróbáltam őt is és ugyanaz a véleményem róla, mint évekkel ezelőtt. 75 ml-es kiszerelésű.

Avon Planet Spa Oriental Radiance bőrszabályozó arctisztító

Már nagyon régóta szerettem volna kipróbálni ezt az arctisztítót! Sokkal jobb, mint amire számítottam. Gyengéden tisztítja a bőrt és használata után úgy érzem, hogy sokkal tisztább és üdébb az arcbőröm. Egyedül az illata nem tetszik. Kisé furcsa illata van, de ezt kompenzálja az, hogy remekül tisztít. Fehér tea található meg benne, amely energiával tölti fel a bőrt és ragyogóvá is teszi azt. 150 ml-es kiszerelésű.

Igazából ezt a napszemüveget ajándékba rendeltem, de annyira megtetszett, hogy megtartottam magamnak. Egyébként is szükségem volt már egy jó napszemüvegre, mert gyenge a szemem és folyton hunyorgok, hogy ha kimegyek a napfényre. Nem mellesleg szerintem jól is néz ki és még tűrhetően is áll rajtam. :) Irene napszemüveg neven találhatjátok meg az Avon oldalán és a katalógusban. Egy kis, öszehúzható, fekete tasakban volt bele téve a napszemcsi, illetve, hogy el ne törjön, külön belerakták egy fehér dobozba is. Ez egy pozitívum dolog, amelynek nagyon örülök, mert féltem, hogy a szállítás során eltörik vagy esetleg megsérül. De szerencsére nem így lett! :)

Ennyi lett volna ez a zsákmányos, rendelős bejegyzésem. Remélem, hogy tetszett nektek! Legyen szép napotok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱