2018. július 7., szombat

Bullet Journal (JÚLIUS)

Sziasztok!
A mai bejegyzésemben szeretném nektek bemutatni a júliusi bujomat. :)
Júliusra én a Hupikék törpikék témàt választottam. :)
Azért is, mert kiskoromtól kezdve nagyon szeretem a Hupikék törpikéket, de csak az eredeti mese sorozatot. A film nekem nagyon nem tetszett. 
Szóval mint a képen is látható nem csicsásztam túl a dolgokat. Az első lapon kapott szerepet a kedvenc könyveim és a kedvenc filmeim rovat, mivel szabadidőmben leginkább könyveket olvasok vagy filmeket nézek. :)
A következő oldalra felrajzoltam egy naptárt, amelyet díszítettem néhány gyümölccsel, muffinnal és virággal. A napokat más színnel írtam, így szerintem vidámabb lett a hangulata és szívesebben írok bele, mintha egyszerűen egy fekete tollal készítettem volna el. 
A másik oldalon pedig az e hónapi szerzeményeimet fogom felírni, így hónap végén tudok majd nektek hozni róla egy összes bejegyzést a júliusi szerzeményeimről. :)
Ezt díszítettem egy pillangóval és egy virággal. 

Írószerek, amelyeket használtam:
- Stabilo tűfilc
- Fiorello színesceruza
- Ico filctoll
- Rotling (Spar)
- Fekete vékony hegyű toll (Wish)

Jegyzetfüzetem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱