2018. július 1., vasárnap

Nyári olvasmánytervek BOOK TAG

Sziasztok!
Az egyik kedves moly ismerősöm, Dalma kihívott a Nyári olvasmánytervek Book tagre. Dalma blogját ezen a linken találhatjátok meg: https://sadaboga.blogspot.com
Szóval..jöjjön is akkor a book tag. :D
Köszönöm szépen a kihívást! 😊 

Tengerpart - avagy egy könyv, amelyből sugárzik a forróság.....
Már nagyon szeretném elolvasni A havishami ördögfiókák első részét. A második részét már olvastam, a Mindent egy lapra című regényt és azt imádtam. ❤ 
A történelmi romantikus az egyik kedvenc műfajom, de ezt már sokszor említettem nektek több bejegyzésemben is. Lorraine Heath írói stílusát pedig nagyon szeretem, mert könnyen olvashatóak és gyorsan lehet velük haladni. Nem mellesleg szenvedélyesek és magával tudják ragadni az olvasó figyelmét. Legalább is az enyémet az biztos. :) 

Sátorozás - avagy egy könyv, amivel sötét éjszakákat vészelhetsz át....
Ide mindenképpen a Menő-riadó Kambodzsábant választom. Pont most olvasom és mostanság nem valami jól alszok az idő változékonysága miatt, ezért néha este is szeretek olvasni, mert olyankor minden nyugis. Bár olyankor a szemeim már nagyon fáradtak és csak pár oldalt tudok olvasni, de ha úgy hozná a helyzet biztosan áttudnék vele vészelni egy sötét éjszakát, mert nagyon humoros és aranyos könyvről van szó. 

Strand és napozás - avagy egy könyv, aminek a borítója passzol a színes nyárhoz....
Ez könnyű kérdés volt! :D 
A távolság relatívnak a borítója nagyon nyárias és nekem folyton a nyaralás jut róla az eszembe. Sajnos én nem tudok idén sem elmenni nyaralni, pedig nagyon szeretnék. Viszont amikor ránézek erre a könyvre, mindig jobban érzem magam és ad egyfajta bíztatást, hogy lesz még alkalmam elmenni egy szép, meleg helyre. :) Mondjuk Olaszországba...vagy Franciaországba. 

Szieszta - avagy egy könyv, ami kikapcsol a nyári hőségben....
Ha szeretnék kikapcsolódni mondjuk egy nehéz nap után, nekem tökéletes választás egy Magnus Bane novella. Nagyon szeretem Magnust. Ő az egyik kedvenc szereplőm az Árvadász történetekből. Már a Pokoli szerekezetek olvasásakor is nagyon megkedveltem őt. Főleg a szerelmi vallomásakor.
Ezek a novellák nagyon szórakoztatóak és mindig jókedvre derítenek. :)

Szórakozás - avagy egy könyv, ami vidám perceket ígér....

Nos, ide egy mangát választottam. A Junjou Romantica imádnivaló és már akár egy fejezet után felvidít. Még a legrosszabb napjaimon is. :)
Egy yaoi mangáról van szó. Én az anime változatát is imádom a mai napig. Nagy kedvencem marad örökre. ❤


Csónakázás - avagy egy könyv, amihez csend és nyugalom kell... 

Ahmet Ümit: Dervis kapu című regénye csodálatos. A történetébe akkor tudsz igazán belé merülni, hogyha csend és nyugalom vesz körül.





Jegeskávé és jégkrém - avagy egy dermesztő történet....

Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna című könyvét már évek óta nagyon szeretném elolvasni.
A fülszövege alapján nagyon izgalmas regénynek ígérkezik.





Fesztivál - avagy egy pörgős, gyorsan kivégezhető történet....

Oliver Cohen: Nevem: Dracula kis könyve még 100 oldal sincs és képekkel van illusztrálva, így biztosan hamar végzek majd az olvasásával. :)





Nyári zápor - avagy egy könyv, amivel szívesen bekuckóznék a lakásba....
Meg Cabot bármelyik könyvét írhatnám ide, de most a Mondd meg a Vörösnek című könyvét választottam, amely a Mediátor sorozat második része. Az első részét imádtam. Alig várom, hogy olvashassam a további részeit is a sorozatnak. :))




Túra - avagy egy könyv, ami el fog fárasztani mire a végére érsz...
Erre sajnos nem tudok válaszolni. Azért olvasok, mert ez a hobbim és kikapcsol. Ha olyan regényt veszek a kezembe ami nem tetszik és úgy érzem, hogy le fáraszt, akkor nem olvasom tovább.

Az én kihívottaim: @BallaNóci, @Erza, @Blue_Nadine, @lafayette, @Ngie @Dorka 94 :)
Ha van kedvetek töltsétek ki ti is! 💚

1 megjegyzés:

Jóga párna / Green-Echo / 🌱