2018. június 30., szombat

Könyvtárban jártam |Július|

Sziasztok!
Most egy kicsit hamarabb mentem a könyvtárba, mert júliusban zárva lesz. 
Azt hiszem sikerült most is klassz regényeket haza hoznom. :)
~
•Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg
Eleve úgy mentem a könyvtárba, hogy őt szeretném kikölcsönözni. Egy kis segítséggel, de viszonylag hamar megtaláltam. Nekem ez a könyv kimaradt a gyerekkoromból, így itt az ideje, hogy én is elolvassam. Nem mellesleg az IMHO kihívásra őt választottam a felkapott könyvek közül. Már nagyon kíváncsi vagyok rá.

•Sandra Bark: A test könyve
Ezt amint megláttam rögtön le is vettem a polcról. Biztosan sok hasznos információt tartalmaz a könyv, amelyet hasznosítani tudok majd a diétám során is.

•Oliver Cohen: Nevem: Dracula
Drakulás történet! Így naná, hogy jött velem ő is haza! :D
Vicces egyébként a sztorija, mert a könyvtárban nagyon megörültem neki, de itthon vettem észre, hogy a benne lévő könyvtárkátyán egy név szerepel. És az a név az enyém. :D 2011-ben már olvastam, de nem is emlékszek már rá. Úgy, hogy ez egy újraolvasás lesz majd. :)

•Jelen
A napokban kaptam meg a Móra könyvjelzőcsomagomat, amelyet Molyon nyertem. Volt közte egy Jelen könyvjelző is, így amikor a könyvtárban szembe jött velem ez a novellás kötet, úgy gondoltam, hogy ez egy jel, hogy el kell olvasnom. :)

•Gayle Forman: Itt voltam
Imádom Gayle Forman könyveit és már többször szembe jött velem ez a regénye. Idén nyáron szeretném őt is elolvasni. Bízok benne, hogy tetszeni fog ez a regénye is az írónőnek.

•Marni Bates: Menő-riadó Kambodzsában
Szerettem volna egy könnyedebb, ifjúsági regényt is, így nagyon megörültem, hogy megtaláltam a polcok között ezt a könyvet. :) Már neki is kezdtem és eddig nagyon tetszik! :)

Ennyi lett volna a júliusi könyvtáras bejegyzésem. Remélem, hogy tetszett nektek. :)
Legyen szép hétvégétek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱