2018. augusztus 31., péntek

Az új csodaszép függönyöm 💕

Sziasztok!
A mai posztomban szeretném nektek bemutatni az új függönyömet, amely a http://www.keszfuggonyok.hu oldaláról rendelhető meg. 
A lakberendezés számomra egy hobbi. Nagyon érdekel ez a téma, így természetesen minden kiegészítőt imádok, amely feltudja dobni egy helyiség kinézetét és hangulatát. Egy igazán jól megválasztott függöny segít a harmónikus környezet kialakításában. Fontos, hogy megfelelő függönyt válasszunk magunknak. Érdemes odafigyelni a színre és a mintára is, hogy nyugalmat árasszanak a helyiségbe. A függöny a lakás meghatározóbb része, ezért érdemes több időt szentelnünk a kiválasztására.
Én magam is sokat keresgéltem boltokban megfelelő függöny után, de nem igazán találtam olyant, amelyet szerettem volna. Olyant szerettem volna, amely egyszerű, elegáns és szép. Így nagyon megörültem mikor a Készfüggönyök.hu oldalán rátaláltam erre a csodaszép függönyre:

Nagyon tetszik rajta a csipkedíszítés. Szerintem nagyon elegánssá és klasszikussá teszi az egyszerű függönyt is. Az anyaga egy kicsit vastagabb, ám tapintásra puha, így az első benyomásom az volt róla, hogy igen minőségi termék. A szoba, amelybe került lilás árnyalatú, így a fehér függöny még világosabbá és barátságosabbá tette a légkörét. A Készfüggönyök oldalán több méretben is megtalálhatjátok a terméket. Az enyém 180 cm x 350 cm, így szépen, ráncolva lehetett feltenni a függönytartó rúdra. 
A mintája kidolgozott és követi a klasszikus vonalat, amely biztosan elnyeri majd minden klasszikus stílust kedvelő tetszését.

A mi családunk nagyon kedveli a klasszikus formákat, így mindenki nagyon szépnek találta az új függönyt. A vendégek is, akik meglátogattak minket megdícsérték, hogy milyen szépen mutat. Nagyon örültem ennek a dícséretnek. :)
Jelenleg a kép nem tudta visszaadni, mert tűzött a nap, de a függöny megakadályozza, hogy kívülről belássanak a kíváncsi szemek, valamint jól tompítsa a beszűrődő fényt is. Ha szeretnénk feldobhatjuk sötétítőfügönnyel, azzal is nagyon jól tud mutatni. Én teljesen megvagyok elégedve a termékkel! Ha esetleg ti is mostanában terveztek vásárolni függönyt, érdemes benézni a Készfüggönyök.hu oldalára, mert sok szép függönyt találhattok remek áron. 

Hogyan válassz függönyt?

- Először nézzünk szét a helyiségben, ahová szeretnénk a függönyt. Figyeljük meg, hogy milyen stílusú bútorokkal rendeztük be az adott szobát. Ha antik bútoraink vannak, érdemes elkerülni a modernebb függönyöket, hiszen stílusban nem passzolnak egymáshoz. Válasszunk inkább egy klasszikus színt és mintát követő függönyt, amellyel biztosan nem fogunk mellé. Ha pedig modernebb bútoraink vannak, kerüljük el az elegánsabb és klasszikus függönyöket. Helyette inkább válasszunk modern mintás darabokat. 

- Érdemes odafigyelni a szoba falának színére is. Ha élén színű a helyiség, mint például nekem, válasszunk világos, egyszerű és letisztult függöny. Ha pedig szürke vagy esetleg pasztell színekben ponpázik a szobánk, nyugodtan választhatunk élénk és mintás függönyt is.

- Kisebb méretű szobába lehetőleg ne válasszunk nagy mintás függönyt, ugyanis így még kisebbnek tűnne a helyiség. Válasszunk inkább egyszínűt és lehetőleg kisebb mintásat. Természetesen nagyobb helyiségben már nyugodtan használhatunk nagy mintájú függönyt is.

Hogyan tisztítsd a függönyödet? 

Én kézzel szoktam kimosni, de ha ti mosógépben mosnátok inkább, azt tudom neketek javaolsni, hogy állítsátok a hőfokot 30°-ra, mert így kíméletesen lehet kitisztítani. Szintetikus öblítőt használhatunk egy keveset és utána a terméket nyugodtan kivasalhatjuk.

Köszönöm szépen a Készfüggönyök.hu csapatának, hogy létrejöhetett ez a bejegyzés! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱