2018. augusztus 31., péntek

Hol maradt az augusztusi könyvtározás?

Minden hónapban megszoktam veletek osztani, hogy az adott hónapban milyen könyveket kölcsönöztem ki a könyvtárból, de sajnos az augusztusi elfog maradni. :(
Nagyon sajnálom, de az augusztus nem úgy alakult, ahogy terveztem.
Egyrész a nyár nyitvatartás miatt nem jutottam el a könyvtárba. Másrészt pedig beteg voltam és most is még gyógyulgatok. A nyár utolsó hónapjában nem tudtam annyit olvasni, amennyit terveztem és szerettem volna. Egy kisebb olvasói válságba is belekerültem, de szerencsére sikerült kilábalnom belőle. (Hála egy csodás novellának.)
De itt az ősz és ilyenkor mindig sokat szoktam olvasni, úgyhogy számítsatok sok-sok könyves bejegyzésre! :)
Legyen kellemes estétek!


~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱