2018. szeptember 14., péntek

Jimmy Ferris könyvjelző? 😍 + Egyedi, saját készítésű ékszer szett 😊

Sziasztok!
A mai bejegyzésemben szeretném nektek bemutatni a Jimmy Ferris könyvjelzőmet és egy egyedi, saját készítésű ékszer szettet, illetve a Bizsuvilág weboldalt, ahonnan rendelhetőek. :) 
~
A blogomon már többször említettem nektek, hogy mennyire szeretem Kylie Scott: Stage Dive című sorozatát. Ezen belül pedig a kedvenc részem a Lead-Szóló, amelynek a főszereplője a Stage Dive frontembere és egyben énekese, Jimmy Ferris. Számomra Jimmy az örök nagy kedvencem, ezért már jó régóta szerettem volna egy olyan könyvjelzőt, amely hozzá kapcsolódik. 
Nagyon megörültem, amikor megtudtam, hogy a Bizsuvilág oldalán lehetőségem van arra, hogy saját fényképpel elkészített képpel rendelhetek egy könyvjelzőt. Nem kellett sokat gondolkodnom azon, hogy ki szerepeljen a képen. Na, de nem húzom tovább a sorokat. Megmutatom nektek, hogy milyen is lett :)
Amikor kibontottam a csomagot, az első gondoltam ez volt: "Atyaég....ez csodálatos! *-*" 
A képen Vinnie Woolston látható, aki számomra a tökéletes Jimmy Ferris. 
A Bizsuvilág oldalán kiválaszthatjátok, hogy milyen mintájú legyen a könyvjelző, illetve a színét is. Két színben rendelhető: bronzban és ezüstben. Én ezüstöt választottam, mert Jimmy kedveli az eleganciát és a szürke színt és szerintem nagyon jól passzol a képhez is.

Nekem nagy kedvencem lett ez a könyvjelző! ❤ 
~
A másik dolog, amelyet a Bizsuvilág oldaláról rendeltem, egy rózsaszín ékszer szett, amely tartalmaz egy medálos nyakláncot, egy karperecet, egy pár fülbevalót és egy gyűrűt is.
Nagyon szép ez a nyaklánc és igazán jól tud mutatni egy csinos blúzzal vagy felsővel. A színe szerintem gyönyörű!
A nyaklánc nikkelmentes és fém ötvözetből készült. Az üveglencse mérete 2,5 cm, amely szerintem pont ideális, mert én nem igazán szeretem a túl nagy és feltűnő ékszereket. Nagyon kellemes viselni és többen is megdícsérték, hogy milyen szép. :) 
Választható rövidebb hosszúságúban, ami 50 cm-es és mell fölé ér. Illetve hosszabb változatban is rendelhető, amely pedig 75 cm-es és mell alá érő. 
~
Az egész szettből a karperec a kedvencem! Elöl kicsit meg kell húzni a karperec oldalát, amely mágnesesen nyílik és úgy helyezhető fel a kézre, amely nagyon praktikus és kényelmes, hiszen nem kell kapcsolgatni és attól sem kell félni, hogy esetleg elhagyjuk valahol a nap folyamán. Egy egyszerű szettet is nagyon jól fel tud dobni. Viselhető a hétköznapokon is, de akár különlegesebb alkalmakkor is. 
Nikkelmentes és fémötvözetből készült.  Az üveglencse mérete 2,5 cm, a hossza 19 cm és az átmérője 6,1 cm és 4,6 cm. A Bizsuvilág oldalán több, csodaszép karperec is található. Pl.életfa mintás vagy pitypang mintás... Csodaszépek. Én mindenképpen fogok még belőle beszerezni több mintában, mert imádom a mostanit is. :) 
~
A fülbevaló is nagy kedvencem lett és biztosan sokat fogom hordani. :) Ő is nikkelmentes és fémötvözetből készült. A fülbevaló átmérője 1,2 cm és az üveglencse átmérője 1 cm. 
~
A gyűrű is nagyon szép és ami még nagyon jó dolog benne azaz, hogy a mérete állítható. Természetesen ő is nikkelmentes és fémötvözetből készült, akárcsak a szett többi tagja. Az üveglencse mérete 2 cm. Egyáltalán nem nagy és nagyon jól mutat együtt a karpereccel. :)
~

A Bizsuvilág története

Petra, a Bizsuvilág alkotója 2013 tájékán szeretett volna készíteni magának egy csomózott nyakláncot, amelynek az alapanyagára a neten kezdett el keresgélni. Ekkor talált rá az üveglencsés ékszerhez szüséges alapanyagokra. Petra mindig is szeretett kreatívkodni, így rendelt belőle egy kisebb adaggal. Bátran neki vágott, hiszen úgy gondolta, hogy a legrosszabb esetben is lesz egy csomó új ékszere. :) Rögtön beleszeretett a technikába, hiszen ahogy ő fogalmazott: " Gyakorlatilag csak a képzelet szab határt a mintáknak és egyedi képekkel is elkészíthetőek." A későbbiekben az elkészített ékszerekről rakott fel képet Facebookra, ahol gyorsan gyarapodott a kedvelők tábora. Petra mindig is szeretett volna saját vállalkozást, de álmában sem gondolta volna, hogy ebből meglehet élni. Ezért csak hobbiból készítette az élszereket. Viszont 2016-ban már olyannyira megugrott a kedvelők száma, hogy szükségessé vált webshopot nyitni és azóta ez lett a főállása. "Nagyon szerencsésnek érzem magam, mert abból élek, amit szeretek csinálni. :) " Én nagyon tisztelem az olyan embereket, akik elég bátrak ahhoz, hogy saját kezükbe veszik az életüket és azt csinálnak, amit szeretnek. Az ékszerkészítés nem könnyű dolog, hiszen rengeteg odafigyelést igényel, hogy a legszebb ékszereket készítsék el számunkra az alkotók. Legalább is én így gondolom. :) 
Petra minden héten kézműves vásárokon besz részt, hisz fontosnak tartja, hogy legyen személyes kapcsolat is a vásárlókkal. Ez szerintem nagyon kedves hozzáállás a részéről. Kézműves ékszerkészítőket is tart kicsiknek és nagyoknak is egyaránt. Tavaly karácsonykor már saját adventi díszei is voltak. Idén ebből is lesznek workshopok, ahol az anyukák a gyerkeikkel készíthetnek majd díszeket. Ez nagyon jó kis programnak tűnik! Nálunk az oviban volt egy hasonló esemény, igaz már jó pár éve volt..mivel a kistestvérem még óvodás volt. De amit ott készítettek az anyukámal minden évben a karácsonyfára szokott kerülni, mert kedves emlékek fűződnek hozzá. :) 
A Bizsuvilág oldalán saját készítésű képeket láthattok, ami teljesen átadja az ékszerek valós kinézetét.

A Bizsuvilágot megtalálhatjátok a következő oldalakon:

Én nagyon megvagyok elégedve mindennel! :) A két nagy kedvencem a könyvjelző és a karperec, de a nyaklánc, a fülbevaló és a gyűrű is csodaszép! :)

Köszönöm szépen Petra a csodás ékszereket és a fantasztikusan szép könyvjelzőt! ❤ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱